Wachtbankje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Hebben jullie dat ook? Dat je in de winkel zulke schattige babykleertjes ziet en dat je ze het liefste alvast wilt kopen? Dat heb ik nu continue, ik heb me tot nog toe in kunnen houden...

Pff, ik wil graag testen, ben zo nieuwsgierig!

2. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Haha,dat heb ik dus ook.. heb een paar maanden geleden wel een rompertje gekocht,van baby winnie the pooh..en afgelopen vrijdag waren wij in de stad,ging ik even snel bij de baby afdeling kijken,wat mijn vriend normaal niet echt leuk vind.. en nu zag hij zelf allemaal leuke baby (jongens) kleding. Hij is er heilig van overtuigd dat hij alleen jongens kan maken.. tot nu toe maakt ie nog helemaal niks,maar dat terzijde.. hihih...
    Maar heb vrijdag niks mee genomen,maar zodra ik een positieve test in handen heb,ben ik niet weg te slaan denk bij de baby afdelingen

3. MMLV

MMLV Lid

22 feb 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai mamaloe,
    daar ben ik dus ook bang voor, test je morgen of overmorgen negatief baal je, maar hoop je ook weer dat je tevroeg hebt getest...aan de andere kant...is ie positief dan is t feest...whaaaa...moeilijk!!! Voel jij al andere dingen dan vorgaande maanden?? Ik heb dus een soort jeugdpuistjesaanval?!?!lekker op je 29ste...maar dat kan net zo goed ongesteldheidsymptoom zijn...verder voel ik niks eigenlijk...fijne zondag allemaal!!

4. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Heb morgen pas mn ei (als het goed is) en dan neem ik gezellig plaats bij jullie op de bank. Vandaag wel bruinverlies, maar het zit toch allemaal raar bij mij.

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Schuift aan :D! Ik moet wachten tot 14 maart. Had gisterenavond erge lage buikpijn...denk dat dat mijn ei was, heb het nog nooit zo gehad sinds ik gestopt ben met de pil begin januari. Geen vruchtbaar slijm gezien maar wel witvloed...vannacht ff lekker geklust..dus nu is het afwachten zoals zoveel hier ;)

Fijne zondag allemaal!

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  7. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Bolly al nieuws?

MMLV, nog een vroege test gedaan?

Ohh, meiden ik wordt helemaal gek van het wachten.
    Ik voel alles aan mijn lijf, nu weer een beetje misselijk, gisteravond beetje buikpijn/krampjes. En twijfel vervolgens overal aan, door nega testen. Ik neem me hierbij plechtig voor om er minder mee bezig te zijn :)

8. MMLV

MMLV Lid

22 feb 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bolly al nieuws?? Ben benieuwd!!!

Ik heb nog geen vroege test gedaan maar of ik tot zaterdag kan wachten weet ik ook niet?!

Ik was gister hypergespannen, chagrijnig en down, en wel wat buikkrampjes gehad. Maar ik geloof dat ik de symptomen die ik heb allemaal moet toeschrijven aan komende menstruatie, t zou wel heel toevallig zijn als het nu is gelukt want wij zijn op vakantie geweest en deelden een appartement met vrienden dus hebben niet/nauwelijks kunnen klussen....
    Maar je weet t natuurlijk nooit!!
    Ik weet ook niet zo goed hoe ik erover moet denken, wat doen jullie?? Gaan jullie er vanuit dat het niet gelukt is zodat het een 'verrassing' is als het een positieve test is, of gaan jullie ervanuit dat het gelukt is?? Ik weet niet zo goed wat ik het beste kan doen??
    Fijne maandag!! Liefs Marlou

9. Sylvia1982

Hoi MMLV,

Ik ga er echt van uit dat het niet gelukt is..maar heb het gevoel dat het wel gelukt is.. Ben al 3 dagen voornamelijk s'morgens erg misselijk.. wil om de stomste redenen gaan huilen.. heb hele zere borsten... beetje dubbel.. ik hou mezelf voor dat ik gewoon wat grieperig ben.. maar aan de andere kant.. het liefst zou ik al testen,maar als ik dat doe ben ik er zeker van dat ie negatief zal zijn.. pff... chagerijnig wordt je van dat wachten..

10. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Vandaag (3 dgn voor nod) een heeel vaag tweede streepje op mijn test!
    Oh, ik hoop het zo, ik hoop het zo, ik hoop het zo...

11. Sylvia1982

Hoi Mamaloe!

Wat spannend!! Ik hoop voor je dat het raak is!
    Vanmorgen heb ik ook een test gedaan,maar die was,wat ik al verwachtte,negatief... officieel kan ik ook pas zondag testen.. dus ik geef de hoop niet op..

Wanneer ga je nu weer testen??

Groetjes Sylvia

12. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
  13. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    @ sylvia, ik denk donderdag op nod pas weer. Ik begin bijna een test-verslaving te krijgen anders ;)
    (maar misschien kan ik het niet laten en test ik morgen nog een keer:))

14. MMLV

MMLV Lid

22 feb 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamaloe: JAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!! Mijn vriendinnetje is verloskundige en die zegt altijd: een beetje positieve test is ook positief dus: zwanger!! Wat fijn voor je!!!

Zelf heb ik vanmorgen toch het testje er maar tegenaan gegooid want ik wil het gewoon weten....negatief....
    Dus ik ga er maar vanuit dat mijn menstruatie zaterdag komt, dat geeft iets meer rust dan die onzekerheid en al die vreemde gevoeletjes in mn buik.

Hebben jullie al symptomen en zo ja welke?? Ben benieuwd!!

Liefs Marlou

15. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Spannend Mamaloe, ja ik zou ook nog een paar dagen wachten. Succes met testen en ik duim voor je dat ie posi is ;)

@ MMLV, ik ga ervanuit dat het niet gelukt is, maar denk er wel iedere dag aan als mijn NOD dichterbij komt.

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @ MMLV, met vlagen steekjes in onderbuik. Gisteren leek ik een beetje spierpijn :( of zoiets rond mijn lies te hebben. Ik heb ook een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Ik ben eerder moe, maar dat kan ook aan het weer liggen ik wil gewoon de zon de hele dag door zien! Vervelend dat je test negatief was..tis afwachten hij kan altijd nog postief worden toch ;)

17. Sylvia1982

hier de hele dag door misselijk,moe,beetje "grieperig"gevoel,emotioneel.. zere boobs en zere rug.. je zou bijna denken dat het zover is...maar durf het niet te veel te hopen

18. MMLV

MMLV Lid

22 feb 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Sylvia,
    Ja dat klinkt wel positief allemaal...
    Ik ben zelf wel heel moe en emotioneel, ineens last van jeugdpuistjes en heb steken in mijn onderbuik. Maar dus negatief getest vanmorgen en die dingen kunnen ook allemaal met komende menstruatie te maken hebben.....maar als ik ga zoeken.....kan het ook allemaal op zwangerschap duiden....whaaa....waarom is het nog geen zaterdag????

19. Sylvia1982

Ik ken het mmlv!! ik vanmorgen dus ook negatief getest,was ook wel te verwachten natuurlijk.. en idd,zijn (bijna) allemaal kwaaltjes die ik ook heb als ik ongi moet worden.. beetje dubbel..alleen dat misselijke...dat kan ik niet plaatsen.. heb stiekum ook wel heel erg sterk het gevoel dat het raak is.. maar ik mag mezelf niet gek maken en moet gewoon wachten tot zondag of maandag

20. Demi30

Demi30 Lid

2 mrt 2010
    17
    0
    0
    #80 Demi30, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
    Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier maar zie gelijk dat er veel dames met mij spannende dagen doormaken!
    Ik ben al bijna een jaar geleden gestopt met de nuvaring wegens problemen na het maken van een uitstrijkje. Sindsdien hebben we er altijd om gedacht... tot afgelopen maand. Een kindje is waar wij klaar voor zijn (ik was in nov.al begonnen met foliumzuur) Ik heb mijn cyclus aardig in beeld en voel mijn eisprong goed. Wij hebben dus goed ons best gedaan op de vruchtbare dagen en de dagen er omheen. Aanstaande zaterdag zou ik ongesteld kunnen worden.... of niet! Ik voel me niet anders dan anders behalve dat ik gevoelige borsten heb en de laatste 1,5 week wat milde buikpijn heb. Normaal voor mijn regels heb ik ook wel gevoelige borsten dus dat geloof ik allemaal wel... maar de buipkijn is wat eerder begonnen en wat anders. Ook voel ik me vaak wat moe in de onderrug en dat heb ik anders nooit. Ik ben nuchter en ik zie het allemaal wel dus ik houd er rekening mee dat m'n lichaam me behoorlijk voor de gek kan houden. 1e ronde dus ik ga er vanuit dat ik het weekend gewoon weer opnieuw kan gaan tellen. Valt het altijd mee... maar wachten is niet mijn sterkste punt en hobby!!

Alle meiden op het wachtbankje....SUC6!!!!

Groet, Demi

O ja.. vraagje... na mijn eisprong heb ik totaal geen zin meer om te euh... klussen (? zo wordt het hier toch genoemd?) en dat ligt zeker niet aan de aantrekkelijkheid of liefde voor m'n kerel... heb totaal geen behoefte..zo stom! Terwijl ik de weken ervoor goed te porren ben voor wat euh... klussen . Herkent iemand dit???

Deel Deze Pagina