hoi Demi Ook welkom hier bij de wachtende meiden. Wachten duurt altijd lang maakt niet uit in welke ronde je zit. Ik herken je gevoel wel een beetje. Bij mij is het na de eisprong ook minder. Moet dan echt zin maken. Dit schijnt ook met je hormonen te maken te hebben. groetjes
Welkom Demi!! En spannend he zaterdag, duimen!!! Ik herken ook de verminderde zin hoor na de eisprong, maar bij mij zit het denk ik vooral tussen mn oren....dan ´moet´ het niet meer....Maar ik wil dit toch eigenlijk wel veranderen want anders is de sex echt alleen nog maar met een reden, kan ook niet de bedoeling zijn?!? Is voor manlief ook niet leuk...Nou ja eerst deze ronde maar weer afwachten...
ik mag/ moet ook op het wachtbankje, weet bijna zeker dat het deze ronde niks is (maar het blijft spannend) en anders op naar ronde 2, we zitten dan tijdens en rond mijn ei op curacao, dus flink aan de klus....hihih
MMLV-> ja zeker spannend zaterdag!! Voor ons allebei zie ik...wat leuk! Ga ik voor ons beide duimen zaterdag! Ik heb al 2 testen in huis hahahaha! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn want heb niet zo'n zin in een tegenvaller maar dat stemmetje he... dat knagende stemmetje... die steeds zegt; STEL DAT.... Heel frustrerend hoor.. dat daar nog nooit wat op bedacht is hahaha. Mijn huisarts heeft me vorig jaar als een verteld dat mijn baarmoeder gekanteld is en "ver weg" ligt...dus dat is niet echt de meest ideale positie.. ik zeg daarom ook steeds tegen mezelf dat het eigenlijk nog niet kan. Maar die hoop he! Kop erbij houden en beide benen op de grond houden dan maar.
Hey meiden, Houden jullie het wchten allemaal nog wat vol? En hoe is het met de kwaaltjes? Na allerlei kwaaltjes en een heel licht positieve test heb ik nu vanmiddag ineens bruin verlies. Vanochtend had ik een beetje blaasontsteking-achtig gevoel en vanmiddag dus in eens bruin verlies en een beetje krampjes. Geen idee wat ik hier nu weer van moet denken
Hi meiden, zit ook al een posje op het wachtbankje en dacht laat ik hier eens gezellig meekletsen. Heb wel al 2 testen van kv 2voor 5 gedaan. Deze waren negatief. Mijn temp blijft hoog rond de 37.4. Zo spannend. Heb echt de neiging om elke dag te testen.... maar ja aan de andere kant heb ik ook weer het idee dat ik ongi kan worden.. wat verwarrend af en toe zeg!! succes allemaal met wachten
mamaloe............gets,wat is dit nu weer?hopen dat het niet doorzet,want je test gaf toch wel een vaag streepje?????????? ff een ander vraagje hoe zit dat met dat tempen?als je zwanger bent blijft je temp dan hoger als normaal????????dan weet ik zeker dat ik anders vanaf nu temp verslaafd word!
miekiee als je zwanger bent blijft je temp hoog ook na je NOD. Als je tempt zakt dan ben je ws niet zwanger.
ik neem ook gezellig plaats op 'de bank'. volgende week dinsdag is mn NOD. ik heb wel een beetje een raar gevoel in mn onderbuik sinds de eventuele innesteling.beetje zeurend.ik heb ook echt meer afscheiding dan de andere maanden en minder pijn aan mn borsten en tepels.begin nu een beetje mn tepels weer te voelen..
hallo dames hoe is het hier al nieuws ik denk dat wij naar maand 11 gaan helaas. ik denk niet dat het raak is ik heb voor de rest ook nergens last van op naar maand 11 en ronde 15 ofzo .. het moet maar we wachten nog even af wordt ik 9 maart ongesteld zal ik niet meer op de site te vinden zijn voor een tijdje
tis echt een verslaving he..soms helpt het wel als je iets wilt weten maar voor de rest maak je jezelf gek met zogenaamde symptomen..mijn nod is ook 9 maart en als het dat niet raak is kap ik ook even met de site..
Nog 2 dagen wachten pfff gister al stiekem een sensitest gedaan negatief, natuurlijk.. moet gewoon wachten ( zooooo moeilijk!)
Dames!! Volgens mij hebben we een paar spannende momenten vandaag!! Mammaloe en Vlinder?? Hoe gaat het met jullie??? Ik duim voor jullie!! Liefs Marlou Lijstje: 1 maart: Bolly 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee
vandaag ook stiekem een sensitest gedaan maar die dingen geven toch nega aan...ze zeggen dat het 6 dagen voor nod kan maar geloof er niks van
@ MMLV, hier eerst 3 dagen voor nod heel licht posi getest. Maar gisteravond in eens veel bloed verloren, dus helaas. Op naar een nieuwe ronde. Lijstje: 1 maart: Bolly 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee
hallo dames, Ik schuif ook aan! Ik heb mijn nod rond 10 maart. Ik heb nergens last van. Heb wel meer wittige afscheiding, maar ja dat had ik vorige keer ook en toen was ik ook ongi geworden. De moed zakt me wel langzaam in de schoenen, we zijn vorig jaar maart begonnen en heb 1 keer mogen beleven hoe zwanger zijn was, maar dat is mis gegaan. Zo gaat er zoveel tijd overheen en ben je alweer een jaar bezig, Wij proberen het nog 2 of 3 maanden zelf en dan gaan we naar de huisarts, je begint zo te twijfelen of je lichaam wel ok is! Gelukkig is onze huisarts niet moeilijk met verwijzingen enzo.. Laten we hopen dat het niet nodig is en dat ik in deze periode toch nog op de normale manier zwanger mag worden. Maar begin echt de moed te verliezen, vooral omdat ik ovulatietesten gebruik en ik temperatuur.. Sorry! moest ik ff kwijt! Succes allemaal
Lijstje: 1 maart: Bolly 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee Dan moet ik me er wel bij zetten natuurlijk!
Hoi, ik kom er ook even bijzitten! Vandaag mijn NOD......wacht met spanning af. Nog geen test in huis, hebben pas ruim 2 weken geleden besloten voor een derde kindje te gaan. Maar ik voel mij al n week misselijk, pijnlijke borsten, pijn in mijn onderrug, dus vind het toch wel even een beetje spannend. Ging er nog helemaal niet vanuit....maar nu dus wel een beetje zenuwachtig. groetjes