He Dames!! @mamaloe: goed om te horen van je vol positiviteit de volgende ronde in gaat!!Thats the spirit!! @flippo: wat is die progesterontest?? Wel fijn dat je zeker weet dat je ei is geweest!! Nu duimen dat het is gelukt!! @vlinder & bolly: weten jullie al wat? @demi: spannend morgen!!!! @ all: Ik ben vanmorgen gaan hardlopen en toen ik terugkwam zag ik dat ik ongesteld was geworden....BALEN!!!! Maar nu twijfel ik een beetje...het was namelijk geen rood maar vruin bloed. En de rest van de dag is er niks meer gekomen. Ik was dus al een beetje in de baal stemming maar nu weet ik even niet wat er nu aan de hand is, wat denken jullie???????? Liefs Marlou
innesteleing!!!!! Zou mooi zijn, Had ikbij mijn eerste ook. Dacht toen ook dat ik ongesteld werd. Ook maar heel iets bruin gehad. Afwachten dus
he meiden, ten eerste balen dat jullie ongi zijn geworden.hoe zijn jullie eronder?man wat duurt een maand dan lang he,eer je weer kan testen? hier absoluut nog geen testdrang maar goed ik moet ook nog behoorlijk lang,pffff verder voel ik ook helemaal nies nada njente!het enige wat ik voel is dat ik de griep krijgalles doet me zeer.en heb verhoging.38,3.echt vervelend..mannetje is skieeen,en ik ben dit weekend alleen thuis met m'n jongste,zal je net zien. verder had ik wel vandaag alsmaar een hondje op het schoolplein,die constant aan me rook,moest door mij geaaid worden enz...ze zeggen dat honden als je zwanger bent,altijd bij je komen liggen enzmaar ja toen kwam ik er later achter dat ik bij me oma ben geweest,en die had ook een hond,die rookte die vast
oh meiden wat spannend allemaal. ik kan ook haast niet meer wachten, helaas duurt het nog wel een weekje voor mij. Heb ook helemaal nergens last van.
Help!!! Ik twijfel echt als een gek....gisterochtend dus wat bruin bloed verloren, de rest vd dag en avond niets...net bij mn ochtendurine ook weer wat bruin bloed...is dit nu gewoon mijn ongesteldheid of kan het ook nog wat anders zijn(dat lastste hoop ik zo.....)
hoi hoi.. ik kom er ook gezellig bij zitten.. ALS mijn cyclus klopt dat heb ik ook de 24e mn ei gehad en mag ik de 10e testen...
Hello allemaal, Hier officieel nog 1 dag wachten,maar morgen ga ik nog niet testen,bang voor weer een teleurstelling. Ben gister bij de huisarts geweest,omdat wij al vanaf augustus 2008 "bezig"zijn.. en nu moet ik 17 mrt naar de gynaecoloog toe..wordt er gekeken (denk ik) waarom het niet lukt. Ook dat van mijn vriend wordt dan (als het goed is) getest..Maar ja,stiekem blijf ik hopen dat ik die afspraak mag afzeggen omdat ik nu zwanger ben.. pff..
@ silvia.. ik hoop het voor je in duim voor je hier verder nog niets geen ongi te bekennen .. moet over 3 dagen ongi worden meestal heb ik nu wel krampjes of iets dergelijks.. maar dat is dus nu niet zo .. ik voel echt gewoon niets !.. ik wil zo graag testen maar ben 3 dagen voor me nod .. ben bang voor een grote teleurstelling
hey love heb je toch maar getest, lukte het niet meer om te wachten. ik zit nu ook 3 dagen voor NOD en heb de test ook al klaar liggen. Maar heb mezelf voorgenomen echt niet eerder te testen. Jij hebt nu met middagurine getest he!! Kan heel goed zijn dat daar nog niet genoeg in zit
ja kan zijn .. is het slimn om morgen ochtend te testen .. jeetje wat .. spannend !!!... aan de ene kant denk ik gewoon dat ik ongi wordt..
Hallo allemaal!! Hier nog geen nieuws... kan alle kanten nog op. Ben wel zo chagarijnig als de pest zeg! Ik heb nog niet getest... durf niet ...erg he.. Ik heb wel een test in huis.. misschien morgenvroeg ..als ik dan nog niet ongesteld ben. Voel me wel al de hele dag een beetje misselijk.. maar kan ook de griep zijn he... gatver wat spannend!! Vriendlief zegt dat hij het wel weet en dat een test niet nodig is... hij is er van overtuigd dat het raak ik hahahaha... misschien test ik dus morgen... als ik durf. Zijn er al positieve testen sinds eergisteren??? (zit een beetje in tijdnood helaas... zodra ik meer tijd heb ga ik me weer even "bij-lezen") Duim duim voor ons alles Liefs, Demi
Dames!!wat spannend!!!!! Bij mij is het helaas niet spannend meer want mijn ongesteldheid is vannacht heftig doorgezet...balen!!! Maar nu weet ik t tenminste wel zeker! Ik ga deze ronde ovulatietesten gebruiken want ik ben benieuwd of het wel allemaal klopt...vanaf wanneer kun je daar t best mee beginnen??en moet je ook gelijk je temperatuur bij houden? Mijn man wil ook graag weten of bij hem alles in orde is en nu zag ik bij kruidvat dat je ook mannelijke testen hebt, heeft iemand daar ervaring mee?? Fijne zondag allemaal en ik hoop op veel positieve testen!!
Lijstje: 1 maart: Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee 31 maart: Saffron
nou ben benieuwd... heb n beetje ' vervelend gevoel' in mn onderbuik maar ook al een paar dagen last van misselijkheid en boeren hihi.. in januari voelde het ongeveer het zelfde plus dat ik toen last had van mn darmen (konniet naar de wc) en is nu het tegenovergestelde... diarree... vind het dus wel spannend.... (maar goed.. weet dus ook niet of mn cyclus wel klopt..)
Lijstje: 1 maart: Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee 31 maart: Saffron Vanmorgen op rood gegaan na rrn LF van 10 dagen en 2 dagen bruin verlies vandaag toch echt donker rood bloed met stolsels (srry voor de details)... Baal wel maar goed.... nieuwe ronde nieuwe kansen... we weten in ieder geval dat ik goed reageer op de clomid...