Lijstje: 1 maart: Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron Pfff.. heb mezelf weer van t rode af gehaald... Bruin is weg... af en toe nog een mini drupje meer niet... Heb de gyn net gebeld en die zegt dat ik zo met de clomid nog niet ongi kon worden en dat dat woensdag pas gaat gebeuren als t gebeurt... Dus we wachten maar weer rustig af.... ik test niet eerder dan komende zaterdag... als de duivels nog niet door gekomen zijn dan...
spannend hoor. Ik heb mezelf voorgenomen om er donderdag weer een testje tegen aan te gooien mocht de ongi dan niet doorbreken. Kan mij zelf wel helemaal gek maken met klachten. Darmen zijn op dit moment erg onrustig, helaas is dit meestal een teken dat de ongi gaat doorbreken. nu maar hopen van niet
flippo wat ontzettend spannend. Hoop zo voor je dat het een innesteling is geweest. Ik ga voor je duimen!!!!
weet het nog niet... woensdag denk ik maar gewoon.. of nog later? ligt er aan wat ik voel of denkt te voelen.
Hier ook iemand die doorgaat naar volgende maand... ben vanmorgen gewoon weer ongesteld geworden. Op naar ronde 2 dan maar
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron heb mezelf op roze gezet.
Lijstje: 1 maart:Bolly 3 maart: Saffron onelove 4 maart: Mamaloe26, Vlinder24 6 maart: MMLV, Demi30 7 maart: Ir3n3, Sylvia1982 9 maart: Nikki86 10 Maart: Lovepeet, Flippo123, c85, Wendy2010 11 Maart: Truus21 12 maart: supernurse 13 maart: Miekiee 16 maart: anoniempje 1985 17 maart: saskia33 31 maart: Saffron Zwangeren gefeliciteerd Ik heb mezelf op rood gezet... gisteren ongi geworden... op naar ronde 7 maand 9 ondertussen Woensdag weer met de clomid beginnen...
Wat is het spannend hier! Alle ongi mensen: balen en succes bij de volgende ronde! Alle zwangeren: gefeliciteerd!!!!!!!!!! groetjes
Alle zwangere : Gefeliciteerd Ik heb vandaag een test gedaan, die was negatief. Maar totaal nog geen klachten van aankomende menstruatie. Dus ik wacht het maar af..
Clomid is een medicijn wat je voorgeschreven krijgt door de gyn als je erg onregelmatige cyclussen hebt of geen eigen eisprong. Ik heb erg onregelmatige cyclussen gehad en zo krijg je er wat meer regelmaat in en daarnaast had ik al 4 maanden geen eitje gehad Nu dus wel met de clomid Het is zeg maar dus zon beetje de 1e stap in de MMM.
voor de zwangeren .. gefeliciteerd!!!! pfff wordt hier nie goed van de zenuwen.. als ik naar mijn lijf luister... weet ik zeker dat ik weer zwanger ben... maar had vanochtend een negatieve test in mn handen....
Misschien beetje een domme vraag hoor maar... heb ik het juist als ik er vanuit ga dat de roze namen in het lijstje van de dames zijn die zwanger zijn??? IN dat geval.... Zwangeren... van harte gefeliciteerd!!! Super! En ik hoop natuurlijk snel zelf m'n naam in het roze te kunnen schrijven ;-D
klopt... rose is zwanger en rood is ongi en zwart is nog in afwachting.. (de rest zal al wel duidelijk geweest zijn maar d8; zet het er maar gewoon bij anders is het zooooo'n kort berichtje) ps hoop het ook voor je!!!!