Hallo allemaal! Ik zit momenteel met 1 bil op het wachtbankje Vanavond/morgen nog klussen en dan is het weer wachten geblazen! Mijn NOD zou de 21e moeten zijn, dus ik.ben benieuwd! Wie komt er naast me zitten??
Hey ToyaAp, Ik kom gezellig naast je zitten !! Hoef gelukkig niet meer zolang te wachten . Heb allerlei pijntjes en steekjes die ik nog niet eerder heb gevoeld. Ben dus erg benieuwd of het zo mag zijn !! Liefs In Afwachting
Me to als het goed is vandaag of morgen mijn eisprong dus ik kom gezellig bij je zitten heb 23 ste mijn nod spannend
Hai, Nog redelijk nieuw maar wil ook graag naast jullie zitten Mijn NOD is 19/11 en het is mijn 4e ronde. Spannund!
Idd ik heb het gezien en ook voor het eerste kindje Heb jij (al) klachten en ben jij van plan om eerder te testen? Ik heb echt geen idee...voel niet meer als anders maar mijn vorige menstruatie begon 2 dagen eerder en was licht bruin, 2x gestest en beide negatief om vervolgens een schimmelinfectie te krijgen waar ik een tabletje voor heb gekregen welke als bijverschijnsel je cyclus in de war kan gooien :x Dus...we gaan het zien, we gaan het zien ps Hoe doe je zo'n mooie handtekening maken?
Normaal zou mijn innesteling morgen moeten gebeuren. Maar ik heb af en toe steken in mijn onderbuik en lies. Eergisteren ook ineens kleine bloeding gehad (zag ik pas achteraf in mijn slip). Maar voor de rest geen klachten. Ik heb 6 jaar de pil gehad en altijd cyclus van 28 dagen gehad en sinds ik ben gestopt met de pil (27 juli), de 1ste maand ook cyclus van 28 dagen en daarna was het echt verschillend, eerst 27 dagen en dan 29 dagen. Ik heb vrijdag 4 november heel duidelijk mijn eisprong gevoeld, dus volgens de berekeningen zou mijn cyclus deze maand wel 28 dagen moeten zijn! Hm, wil je zo een leuke banner??? Dan moet je gewoon op mijn banner klikken en dan kom je op die site terecht ... Anders klik je in die bruine balk op Gebruikersinstellingen en dan daarna op handtekening maken.