hoii meiden ik heb afgelopen zaterdag me 2e terugplaatsing( isci) gehad van 1 cryo en nu had ik vandaag bruinverlies toen ik naar de wc ging had ook beetje last van gek gevoel in me onderbuik beetje moeilijk uitteleggen maar waren geen echte krampen ofzo maar gewoon 'iets' kan het innesteling zijn? of ga ik gewoon al ongesteld worden... liefss
Kan 2 kanten op, helaas kan niemand je hier een goed antwoord opgeven? Hoeis het nu? Nog steeds oud bloed of....? Om je toch een positief verhaal mee te geven. Ik had bij mijn cryo tp 6 dagen na tp oud bloed en kijk mijn banner. Succes met wachten nog even
Spannend he, die wachtweken.. Ik zit er ook middenin. Het is en blijft toch echt alleen afwachten. Het kan namelijk allebei. Eerste terugplaatsing?
hoii bedankt voor de reactie @ abi oehh ik hoop jou voorbeeld dan te volgen haha @zonnestraal77 hij was 4 dagen @butterfly wachtweken vind ik echt verschrikkelijk!!! dit was de 2e terugplaatsing de 1e was een verse terugplaatsing en heb ook al 3x IUI gehad we schelen maar paar daagjes spannend...hoe voel jij je?? liefss
nee hoefde niet omdat dit in me natuurlijke cyclus werd gedaan en dan maak je die stof zelf al aan bij de vorige terugplaatsing moest ik wel die bolletjes vond ik zoo vies haha
Ja ik had ook alleen bij vers utro maar dan kun je iig uitsluiten dat het daarvan komt en ongesteldheid uitsteld. Wanneer ga je testen?
ik denk dat ik zaterdag al een testje ga doen dan is het een week na terugplaatsing heb nu expres geen testen in huis haha liefss
Wil je geen valse hoop geven meissie maar je beschrijving is precies wat ik ook voelde enkele dagen na tp! Niet echt krampjes maar toch 'iets', misschien een heel licht zeurende pijn, haast onvoelbaar, ook in combinatie met wat bruin-rose afscheiding. Is duidelijk de innesteling geweest! En intussen al 20 weken verder... Ik hoop zo voor je dat het raak is! Mijn duimen drrrraaien op volle toeren voor je!
ahww lief van jullie maar ik verlies nog steeds bloed tis nu meer rood geworden ook dus ben bang dat het weer niet gelukt is..het is niet super veel bloed zoals met menstruatie maar toch ... liefsss
hoii heb gister getest en was een heeel vaag streepje te zien en gisteravond werd ik echt heel erg ongi dus helaas niet gelukt... nu heb ik ff rustmaandje en dan gaan we weer voor punctie helaas liefss
Dames een virtuele knuffel waarbij het niet positief is. .. heb een vraag krijg volgende week hoop ik een tweede cryo tp. Maar bij ons geven ze geen adviezen etc. Alleen multivitamine. Lees op sommige forum dat je warme voeten moet houden. Geen deo parfum op hebben tijdens terugplaatsing. .wel Of geen seks wat zijn jullie adviezen