Help! Temp blijft laag, wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jynn, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi hoi,

Misschien weet hier iemand raad. Mijn donkerste test was op dag 17 van mijn cyclus. Ik ging er vanuit dat mijn eisprong op dag 18 was. Zo laat was hij nog niet eerder geweest. Echter, nu gaat mijn temperatuur niet omhoog maar blijft laag en was vanmorgen zelfs 36.26. Normaal zit hij na de eisprong tussen de 36.8 en 37.0.

Ik volg mijn cyclus als sinds eind maart en heb dit nog nooit gehad. Ik heb ook geen idee als mijn eisprong niet is geweest, wanneer deze dan nu wel zou komen en of ik dan nu wel gewoon ongesteld zou gaan worden. Heb sinds een paar dagen rond 17.00 dat ik enorm misselijk wordt en dat zakt na het eten weer helemaal weg.

Ik ga morgen even met een andere thermometer nameten. Ik temp altijd op hetzelfde tijdstip. Ik probeer daarvoor niet op te staan, maar dat gaat helaas niet altijd met een peuter en een vast slapende man. Maar dat heb ik de andere 9 maanden ook gehad en toen had ik dit grapje ook niet.

Weet iemand raad?:(

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Als je temp nog niet is gestegen zou ik ook zeggen dat je geen of in elk geval geen goede eisprong hebt gehad deze ronde, ondanks een donkere ovu test.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    De temp stijgt minimaal 0.3 graad, als dit niet gebeurd is heb je nog geen ei gehad.

Soms heb je een cyclus zonder ei,hoop natuurlijk dat die van jou nog komen gaat :)

4. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Zou maandag ongesteld moeten worden, zit op dag 24 van mijn cyclus. Dus denk niet dat die kans heel erg groot is dat hij nog komt. Heb inmiddels begrepen dat je meestal wel ongesteld wordt dus wacht ik daar maar op. Bedankt voor de reacties

Deel Deze Pagina