@diddeltje welkom hier. De twee week vind ik ook altijd vreselijk, je voelt dan vanalles en wordt helemaal gek van het denken. Ik lig op de bank met griep. Ik weet dat hoesten en niesen geen kwaad kan voor de innesteling, maar het voelt niet fijn...
Wie moet hier straks het eerst testen? Ik heb symptomen die niet door de Ustro komen. Heb een voorgevoel kijkend naar mijn dochters zwangerschap, lijkt er veel op Obstipatie,veel plassen ook snachts er uit en ochtend heel vroeg, dat is een vrij duidelijk teken, steken in m'n baarmoeder ongie gevoel soms en dan weer weg, eierstokken , en misselijk over heel de dag wel , reuk en gehoor sterker Daarnaast iets waar ik eerder last van heb gehad en dat is dat ik bij het uitstappen vanuit de auto m'n bekken knikte en pijn bij het liggen aan 1 kant Wel sneller dat normaal deze symptomen , zou dat kunnen komen doordat het wellicht een tweeling is? Wordt spannend nu en hoe gaat het met jullie?
Hallo allemaal. Ik zit of zat ook op het bankje. Ik heb 22 februari iui gehad de 3de en 6de dag erna pregnyl geprikt. Nu ben ik nog steeds niet ongi. En had het vrijdag of zaterdag al moeten worden vandaag een clear bleu test gedaan maar niet zwanger. Ben wel al heel de week echt misselijk geen eet lust en enorm moe. Dit had ik ook bij mijn 1ste zwangerschap. Ik heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 31 dagen. Ik heb nog een gewone kruidvat test die wil ik morgen ochtend doen. Dan is het 2 weken gelede dat ik de inseminatie heb gehad.
Hallo dames, ik ook op het wachtbankje. Mag volgende week maandag testen. Ben begonnen met clomid 50 mg. Op 1 maart positieve ovulatietest. Gisteren en vandaag menstruatiekrampen. Hoop dat het een innesteling is. Pff haat wachten!!
Hoi Dames! Ook hier iemand op het wachtbankje van de IUI. Ik mag volgende week maandag testen.. Hebben jullie ook wel eens het gevoel van 'spanning in je lichaam'? Ik merk het aan mijn ademhaling soms dat ik gespannen ben. Drukkend gevoel zeg maar.
Dat is dan inderdaad wel erg spannend ja. Hoop dat het alsnog gelukt is voor je. Ik mocht vandaag testen maar een omo test dus jammer genoeg. Maar ook nog geen teken van mijn menstruatie dus ja kan nog wel. Maar heb de hoop wel weer op gegeven deze maand.
Dag dames, Ook ik zit op het wachtbankje vanuit ivf. Ik zit nu op dacht 8 na terugplaatsing. Het is erg spannend allemaal. Ik voel het in mijn buik en ik ervaar het als verwarrend. Het ene moment heb ik het idee dat ik zwanger ben en het andere moment twijfel ik hier hevig aan omdat er dan sprake is van een ongigevoel. Dat ongigevoel maakt me onzeker. @limburger: ja, ik heb ook het gevoel van spanning in mijn lichaam. Er heerst inderdaad ook bij mij een drukkend gevoel. Mijn testdag is ook volgende week maandag. In het ziekenhuis hebben ze gezegd dat ik dan mijn ochtendurine moet testen. @Wachtbankiemuts: ik heb ook twee embryo's laten terugplaatsen. Gezien mijn leeftijd mocht dit. Dus maandag 14 maart in de ochtend wordt een spannend testmoment. Op zondag 28 februari had ik mijn terugplaatsing.
Hi elly010 Indd erg spannend. Vanmorgen ziekehuis gebeld mag bloed prikken maar wacht toch nog ff tot woensdag en dan heb ik smiddags de uitslag. Succes ook voor jouw.
Gelukkig dat jij dit ook hebt! Ik bedoel.. dan ben ik niet de enige met z'n spanning. Ik mag ook volgende week maandag testen.
Hi meiden, Ik lees voor iedereen spannende tijden. Ik zit ook op het wachtbankje.. Wij zijn in feb begonnen aan onze 5e ivf behandeling in Gent, 24 feb de punctie gehad, en 29 feb zijn er 2 terug geplaatst.. Volgens mij zit ik dan nu op wachtdag 7. Ik mag vrijdag a.s. bloedprikken.. Ik had in de eerste week dat ik meer voelde, pijn in me buik, steekjes etc. Nu voel ik eigenlijk niet zo heel veel meer, en wat ik voel komt denk ik door de bolletjes, zoals gevoelige boobies, soms er koud hebben, huilbuien, soms beetje menstruatie gevoel, sinds gisteren hoofdpijn. Ik weet het gewoon niet meer.. Had eerst wel een heel erg positief gevoel, maar begin nu heel erg bang te worden dat het weer niet is gelukt..
@Diya: jouw gevoel van twijfel herken ik heel erg! Hoe meer de testdatum nadert hoe meer ik er mee bezig ben. Soms ben ik heel positief en soms weer negatief. Op 14 maart mag ik testen. Alleen weet ik niet of ik dan wel durf te testen; te bang voor een teleurstelling. Ik lees dat je nu in Gent wordt behandeld. Hebben ze daar wellicht ander soort technieken? Ikzelf word behandeld in het umcg in Groningen.
Bonna, soms wil gewoon testen, maar dan durf ik gewoon niet. Het is frustrerend. Ik had me voorgenomen alle signalen te negeren. Maar dat gaat niet, ook al plan ik me agenda zo vol. Ik heb altijd wel ff tijd om na te denken.. Pff.. Onze ervaring is dat ze in Nederland niet afwijken van schema's, althans bij het ziekenhuis waar wij in behandeling waren. Wij hebben toen veel gelezen over Dusseldorf en Gent. Beide hebben schema's op maat, ze onderzoeken veel en kijken echt wat bij jou past. Vandaar onze overstap. Succes met wachten..
Je lichaam kan je voor de gek houden. vorige iui wist ik zeker dat ik zwanger was..niet dus. De keer dat ik zwanger was had ik juist ongesteldheid gevoel. @Diya vijfde ivf poging al. Wat moet dat zwaar zijn. Ik hoop het heel erg voor je dat je zwanger bent heb je nog cryo's over?
Limburger, is het ook .. Maar ben blij dat wij af en toe pauze hebben genomen. Om mijn lichaam rust te geven, en alles een beetje te laten bezinken. Lichamelijk vind ik het meevallen, geestelijk is het zwaar.. Ik hoop voor ons allemaal dat het gaat lukken. Dat alle vrouwen die zo graag een kindje willen, een mooi en gezond kindje krijgen! Wij hebben nog 3 cryo's.. Hoe ver ben jij met je behandeling?
Het is zo vrijdag gelukkig Diya! Wij zijn ook al vier jaar bezig en hebben vorige week de 11e iui gehad (iui 9 miskraam) We krijgen hierna nog twee iui voor IVF hopelijk lukt het nog een keer met iui. De kansen zijn natuurlijk kleiner dan ivf maar iui is minder zwaar.
Ook ik mag me hier melden! Zondag morgen prygnyl gehad, en volgens de gyn moest hij dan gisteravond springen.. Vanmorgen ontzettende pijn onderin dat ik niet kon zitten of lopen, als of er een ballon zat oid? Dus ik denk eigenlijk dat hij vanmorgen is gesprongen.. Temp was vanmorgen ook nog niet hoger, dus verwacht morgen wel! Maar heb t nu al moeilijk met wachten hahahaha
Limburger, ik weet niet wat iui is. Maar dat zijn een hoop behandelingen. Dml ook succes met de wachtweken. Ik begin mijn hoop steeds meer te verliezen. Vandaag wachtdag 8, sinds vanmiddag heb ik als ik naar de wc ga, bij het afvegen heb ik licht roze afscheiding. Het is wel heel licht.. Maar toch geeft het mij een idee dat het niet gelukt is. Misschien wil mijn menstruatie doorkomen maar door die bolletjes komt het niet. Ik weet het niet, er spookt van alles door mijn hoofd!