Wie herkent dit. Ik heb 3 weken geleden mijn laatste pil geslikt. Toen gewoon ongesteld geworden. Sindsdien heb ik last van van alles. Puistjes op de gekste plekken, opgeblazen gevoel na het eten, borsten die gevoelig zijn. Week na me menstruatie had ik ook wel bruin slijmverlies( dit lijkt me wel vroeg voor mijn ovulatie) Toen ik de vorige gestopt was had ik dit niet. Ik ben gewoon benieuwd wie hier ook last van heeft gehad. Omdat ik het totaal niet herken van de eerste keer.
Jep, hier heel erg last van gehad de eerste keer dat ik met de pil stopte Deze keer niet, dus blijkbaar kan je per keer anders 'ontpillen'
Ikzelf heb heel veel last ondervonden van het ontpillen. Mijn eerste cyclus heeft dan ook 78 dagen geduurd. Het was even wachten eer alles weer op gang kwam. Volgens de huisarts doodnormaal. Maar verder ook de klachten die jij beschreef: puistjes, opgeblazen gevoel,...
Sluit me hierbij aan meid..kan heel vervelend en lang duren. Ik heb hier echt maandag last van gehad ik denk zo'n, 3 a 4 maanden. Vaak misselijk, overdreven honger gevoel constant dus ook aangekomen. hoofdpijn gevoelige borsten. Was echt geen pretje Veel succes !
Hier ook met de pil gestopt en idd veel puistjes, gevoelige borsten en hoofdpijn. Ook een enorme trek in suikers..
Genoeg bevestiging in ieder geval . Ik ben 1,5 maand geleden gestopt (1,5 jaar geslikt) en ook ik had allerlei hormonale kwaaltjes. Puistjes, opgeblazen gevoel, veel meer last van eisprong dan ik voor pil gewend was en allerlei "zwangerschapssymptomen" (maar die hoor ik van iedereen, dus dat kan ook wishful thinking zijn) terwijl ik uiteindelijk niet zwanger was. Ik had gelukkig wel gewoon een eisprong, helaas een ietwat kortere cyclus dan ik gewend was (24 dagen ipv 28), maar hoop nu weer op een normale. Ik was allang blij dat alles weer redelijk lijkt te werken qua cyclus. Ook ik was verbaasd, want toen ik 7 jaar geleden na een jaar pil gebruik stopte heb ik helemaal niets gemerkt en was alles meteen weer normaal. Anderzijds, ik probeerde toen niet zwanger te worden, dus ergens denk ik ook dat alles me nu veel en veel meer is opgevallen. Op dit moment koppel ik alles aan de hormonen .