Dank je wel Elvira, Het komt nu allemaal tegelijk, mijn vader in het ziekenhuis, mijn contract word niet verlengd en nu de icsi die helaas niet gelukt is... Ik heb het gevoel dat ik getest word op mijn draagkracht... Ik hoop dat er niet meer komt want, ik weet niet hoeveel ik nog meer aankan....
lieselot een hele dikke knuffel! Dit kun je idd allemaal niet aan in een keer. Wil je heel veel sterkte wensen! xxx
Ook van mij nog eens een dikke knuf meid. Momenteel zit echt alles tegen he! Hoop zo op die beloofde zonneschijn voor jullie...na alle regen! Elmo
Lieve Elmo, Dank je wel, het komt nu echt allemaal tegelijk, vorige week vertelde een goede vriendin dat ze zwanger was en gisteren belde een andere goede vriendin met hetzelfde "goede" nieuws... Ik vind het voor hun echt geweldig en in gun het ze vreselijk... Maar het doet zoveel pijn om het te horen en te weten dat je 8 maanden lang 2 zwangerschappen van dichtbij gaat meemaken... Ik loop rond als een zombie en wacht op het moment dat ik ontplof....
Hoi Lieselot, Dat gevoel heb ik ook wel eens, alsof dit allemaal een grote test is om te zien hoeveel je aan kan.... Liefs Linda
Lieselot, wilde je een dikke knuffel geven. Als ik je wanhopige berichten lees schieten de tranen in m'n ogen. Wat is het toch oneerlijk verdeeld allemaal. Heel veel sterkte...
Linda, Ja, ik probeer daar niet teveel over na te denken, je kan er toch niks aan doen... Zara75, Dank je wel, het doet me goed dat jullie zo met me meeleven! Het liefst zou ik onder de dekens willen kruipen en er voorlopig niet meer onderweg willen komen. Ik kan me ook niet meer concentreren op mijn werk, ik zie steeds die overweldigend blijheid van mijn 2 vriendinnen voor me die ze nu moeten voelen... En dat doet mijn hart pijn, ik wist niet dat verdriet zo'n pijn kan doen...
Herkenbaar hoor.Maar weet je, ondanks al je verdriet ben je sterker dan je denkt.En dít kun je ook aan!Girlpowerrrrrrrr!!
Zara75, Je hebt natuurlijk helmaal gelijk! Tuurlijk kan ik dit aan en word ik hier sterker van! (Maar het voelt soms niet zo....)