Hoi dames, moet weer wat kwijt Afgelopen dinsdag heb ik mn eerste afspraak gehad bij de gyn. Ze was heel aardig gelukkig en ik heb gelijk een inwendig onderzoek gehad en bloed afgegeven. Nu moet ik over 3 weken nog een keer bloed geven om te kijken of ze een eisprong kunnen prikken, manlief moet zaad inleveren en dan de 31 pas weer terug. Op het eerste gezicht zag alles er heel netjes uit, wat natuurlijk goed nieuws is, maar niet wegneemt dat er dus nog niks mis gevonden is wat zou kunnen verklaren waarom ik een onregelmatige cyclus heb.. Ik zit er een beetje over in, wat als ze nou helemaal niks vinden? Again, op zich goed nieuws natuurlijk maar dan blijft mijn vraag -waarom- het dan niet lukt.. If that makes any sense Moet dus nog een hele maand afwachten, blerg!
Hallo Pluizje, ik moest ook zo lang wachten en daar kun je helaas niks aan doen. Mijn uitslag was niet helemaal goed. Ik werd niet ongesteld na het stoppen met de pil en na bloedprikken kwamen ze erachter dat ik te weinig van een bepaald hormoon had. Door middel van hormoonpillen krijg ik hopelijk toch maandelijks een eisprong en kunnen we gewoon zwanger worden. Het wachten is nou eenmaal lang, maar eenmaal de uitslag dan was het het wachten waard. Hopelijk zijn al jouw uitslagen wel goed.
welkom in de MMM meis, het wachten hoort daar helemaal bij. Ik heb bijv. 10 maanden gewacht vanaf diagnose bij man tot een ingreep bij hem om te kijken of er nog zaad was. Daarna duurde het nog een half jaar voordat we met ICSI konden beginnen!!! heel veel succes met wachten en ik hoop heel erg dat je snel duidelijkheid krijgt!
Ik weet dat het er bij hoort en dat ik eigenlijk nog niks te klagen heb tov meiden die al zoooo veel langer bezig zijn.. T voelt gewoon zo onrechtvaardig allemaal! Maar goed dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet uit te leggen
Het stelt je geduld op de proef idd, maar hier zijn we intussen al ruim 3 jaar bezig, niets gevonden en toch nog maar 4 IUI verder. Volgende cyclus op ons aandringen toch door naar IVF. We hebben hier gewoon 2,5 jaar op de eerste behandeling moeten wachten. Alle onderzoeken zijn bij ons goed gegaan, niets gevonden. Daarom moesten wij werkelijk alle mogelijke onderzoeken ondergaan. Daar gaat tijd in zitten, helaas... Sterkte!