Mijn 5de poging is waarschijnlijk weer mislukt. Ik begin al crème met lichtbruin afscheiding te krijgen. Ik heb eerst 4 dagen bruin voor het bij mij echt doorbreekt. Dat een poging niet gelukt is, is heel naar.. Maar weer moet ik die 2 maanden wachten door zien te komen, ik vind dit eigenlijk het heftigste. Je kunt niet meteen weer positief door naar de volgende poging, omdat die 2 mnd wachten zo tegenstaat. Door de fouten die in het lab zijn ontdekt in december, werken ze nog steeds op halve kracht, waardoor ik mij niet elke maand kan aanmelden. Wie zit hier nog meer bij umc? Vinden jullie die 2 maanden wachten ook zo vreselijk?
Hoi ik zat bij het UMC, was net begonnen met ivf 1 toen die ellende werd ontdekt, daardoor mocht ik mijn behandeling afmaken. Daarna heb ik ook nog een cryo terugplaatsing gehad. Ik heb geluk gehad en niet hoeven wachten, maar had inmiddels gehoord dat er nu een wachtlijst is. Ik ben zelf overgestapt naar DD. de wachtlijst bij het Umc was daarvoor niet de hoofdreden maar heeft de keuze misschien wel vergemakkelijkt. inmiddels is mijn ziekenhuis een samenwerking aangegaan met Zwolle. Ik snap heel goed dat je gelijk door wilt gaan (dat is ook wat je op de been houdt als een poging is mislukt) maar inmiddels ben ik er wel achter dat dat tempo mentaal niet vol te houden is. Ik zou je dat mee willen geven mocht je overwegen naar een ander ziekenhuis over te stappen. Kunnen ze in het Umc aangeven hoe lang ze denken nog met een wachtlijst te moeten werken of wanneer ze weer op volle kracht werken? Succes, dat wachten is killing in de mmm
Bedankt voor je reactie.. Goed dat je nu bij een andere zit! Voor mij is die keuze iets minder makkelijk. Ik doe namelijk KID. De wachtlijsten in klinieken zijn redelijk lang.. Van 1 jaar bij het AMC, tot 1,5 bij rijnstate. Dit maakt het lastig om over te stappen. De wachtlijst die ik door moest op de wachtlijst bij umc was 1.5 jaar. Dus om nu weer op een wachtlijst te gaan staan, zie ik niet zitten. Elke keer 2 maanden wachten is idd killing, je kan niet meteen door, dus je blijft in die negativiteit hangen. Elke ronde denk je, als deze mislukt, moet ik weer 2 maanden wachten. Dus het maakt het niet makkelijker.
Kunnen ze vanuit umc niet iets betekenen in wachtlijstbemiddeling/voorrang bij een ander ziekenhuis? Wij konden vanuit het Antonius Utrecht gelukkig door naar Isala Zwolle, waardoor er voor ons geen wachttijd was (is ook regulier ivf/ICSI en geen kid).
Hier ook een UMC ganger, geen last van wachttijden. Ik kan elke keer gewoon terrecht! Naar te horen dat deze tp weer niet gelukt is! Sterkte