Wachtdag 9 na terugplaatsing cryo negatief getest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Butterfly36, 2 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Oh en ik lees van je bloedverlies in een ander topic. Kijk het kan alle kanten op dus geen garanties. Maar bij deze zwangerschap heb ik tot 14 weken ook telkens licht bloedverlies gehad. Zeer stress gevend helaas maar ja niks aan te doen dan afwachten

Butterfly36 vindt dit leuk.
  2. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

bedoel je met dag 13 .. Dag 13 na de terugplaatsing?
    Mijn embryo was 11 cellig dus kleiner idd.

Ik heb geen bloedverlies echt maar als ik (*sorry voor het verhaaltje*) met wc papier naar binnen ga zit er wat bruin licht rose op.
    Morgen is de officiële ongesteldheidsdag dus hoop die iig door te komen .
    Hoe was jouw test dan op wachtdag 11 na terugplaatsing

3. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Ja dag 13 naar tp, ik had deze keer ook een test gedaan op dag 10. En daar was echt niks op te zien. Niks verteld aan manlief want die had me al gewaarschuwd het niet te doen. Toen ik diezelfde test een paar uur later nog eens bekeek in de prullenbak zag ik hetzelfde lichte streepje staan als op jou test. En daarna 2 dagen gewacht en toen had ik wel een duidelijke streep.

En mijn bloedverlies was ook telkens met afvegen. Soms wel wat meer maar dat was maar even telkens. Geen idee waar het aan gelegen heeft

4. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    Ok ja jij had dag 10 dit streepje dus ik zit op dag 11 nu .en minder cellig embryo .

Wanneer begon bij jouw dat bloed?

5. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Een paar dagen naar de positieve test al eigenlijk. Dat was dan een dag of 3 en dan stopte het weer. Om dan een paar dagen later weer hetzelfde te doen. Soms was het echt wel wat heftiger dat ik een paar keer gedacht heb van ja nou is het afgelopen. Ook meerdere echo's voor gehad en controles maar nooit hebben ze iets gezien of gevonden wat een oorzaak kon zijn. En uiteindelijk is het niet meer gebeurt

6. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw

Ja bij mij is ht nu al.
    Dag voor nod ... .
    Heb dit al eerder meegemaakt ook dag voor of op nod wat bloed . En positieve zwangerschapstest.
    Alleen nu is het bruin rose minder

Deel Deze Pagina