Wachtdagen....zo spannend

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ik86, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Donderdag is het 2 weken geleden dat wij de 2e iui behandeling hebben gehad. en wat is het spannend. Ik lijk weer eens van alles te voelen. pijnlijke borsten, moe en beetje pijn in de onderbuik. Die pijn in de buik bleef tot een paar uur geleden alleen aan de rechterkant. nu ongeveer 2 vingers boven mijn schaambot af en toe in een bepaalde houding een stekende pijn. als ik dan weer anders ga zitten dan is het gelijk weer weg.voor de rest wat zeurende pijn tussendoor.

Komt dit jullie bekend voor? Ik wil toch eigenlijk wel netjes wachten tot donderdag met testen.....zodat ik zeker weet dat t dan ook echt goed is mocht de uitslag positief zijn :)

2. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Zeker spannend ik86, ik heb ook 2 weken geleden mijn 2e IUI gehad en ik zit nu letterlijk te wachten op mijn ongesteldheid.

Zucht!
    Ik dacht afgelopen weekend echt dat ik zwanger was maar helaas een witte test. Nu voelt het wel echt alsof het doorzet helaas.

Ik duim voor je en ik hoop dat je morgen leuke afleiding hebt zodat de tijd omvliegt!!

Succes,
    Mira

3. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Hallo Mira75,

Dankjewel voor je reactie! Wat is het spannend he. Ik ben vandaag ook al wel tien keer naar de wc geweest maar nog geen ongesteldheid......Erg spannend. Als ik morgen niet ongesteld ben dan toch maar testen dan is het precies twee weken geleden.

Hoe is het bij jou menstruatie nog weg gebleven?

4. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    In t ziekenhuis werd mij verteld, na de iui, dat ik het meteen aan m'n lichaam zou merken als ik zwanger was. Ik merkte de hele tijd niets. Had de eerste dagen na iui last van m'n borsten, maar ook dat trok weer weg. Ging er dus vanuit dat ik niet zwanger was. Toch maar een test gedaan en zie m'n banner.
    Succes met testen vandaag, ik duim voor je!! Laat je het nog wel even weten?

5. Liever

Liever Lid

5 jan 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ik86: wij zitten ook in de wachtweken na een IUI met puregon. Dit is onze 9e behandeling, eerst 8x met Clomid IUI gedaan. Morgen is het pas 7 dagen geleden dat wij de IUI hebben gehad, maar ik vind het oh zo spannend! Voel helemaal niks aan mijn lijf... (waarschijnlijk ook veel te vroeg voor) ik vraag mezelf soms af hoe ik de weken doorkom. Het spookt toch bij elk steekje in de buik door je hoofd. Alle pijntjes heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, dus ik durf in de wachtweken nergens meer op te hopen!

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!! Maar wat raar dat jou dat verteld is. De ene keer voel je het inderdaad wel, maar de andere keer voel je er helemaal niets van. Ieder lichaam en iedere zwangerschap is anders, dat zou een gynaecoloog of all people toch moeten weten :(. (of was het een vpk die dit zei?) Ikzelf voelde niet echt iets dat ik de andere maanden ook niet al tig keer had gevoeld toen ik zwanger was.

Deel Deze Pagina