Wie kan mij vertellen hoeveel dagen er tussen alles zat bij hun iui poging. Wij hebben onze eerste iui poging in december maar er is natuurlijk ook kerst en dan doen ze niks in het westfriesgasthuis jammer genoeg. We zijn allebei gezond makeren niks dus allemaal erg spannend. Hopelijk kan iemand mij meer vertellen.
De ervaringen van anderen zeggen helaas weinig over hoe het bij jou zal zijn, omdat dit heel erg verschilt van ziekenhuis tot ziekenhuis. Het ene ZH heeft een wachtlijst of laat je soms even wachten tussen iuis door als het erg druk is en bij het andere zh mag je gelijk door maand na maand. Veel zhs doen inderdaad geen iuis rond kerst en oud en nieuw, dus mocht dat verkeerd uitkomen dan moet je inderdaad een maand wachten helaas. Gemiddeld krijg je de iui op 13 a 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie. Op deze manier kun je misschien uitrekenen of het deze maand goed uitgaat komen of niet. Echter er zijn natuurlijk veel individuele verschillen de één krijgt de iui al op dag 10 en de andere pas op dag 19. Het ligt er ook aan of je hormonen krijgt of niet (vaak gaat het dan net iets sneller). Veel succes!!
Als ik 14 dagen rekenen kom ik op de ma voor de kerst. Ik krijg in ieder geval tabletjes vanaf dag 3 tot dag 5 geloof ik en moet ook prikken. Heb di me afspraak dus het zal er om gaan denk ik.