Hallo damens,,, ik heb me een tijdje niet laten zien hier omdat ik dacht dat dit even beter was. Na 2.5 jaar hebben we na 1 niet iui die niet doorging wegens onvoldoende zaad toch een iui gehad. Ik heb daarna verl buikkrampen gehad en nu kamp ik met het volgende.... rommelende darmen... Ze zijn zelfs te horen! Rugpijn Ontzettend emotioneel Af en toe een heel klein beetje misselijk Ik gebruik chlomid en twee dagen voor iui pregnyl. Wie heeft hier ook ervaring mee en herkent mijn klachten?
Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? Helaas kun je op dit moment nog niet van symptomen uitgaan. Pregnyl zorgt namelijk voor zwangerschapssymptomen! En dat kan wel tot zo'n 12 dagen na het spuiten aanhouden helaas. Ik hoop voor je dat je op je testdatum positief mag testen!
Ja ik weet dat pregnyl voor die symptomen kan zorgen, echter heb ik hier vorige maand helemaal geen last van gehad. Ik weet niet meer hoeveel pregnyl.. Ik slik 1tablet chlomid gedurende 5 dagen.. Das het minimum volgens mij.. En voor pregnyl.heb ik ook het minimale. We zullen moeten afwachten... Helaas!