Hoi dames hoop dat iemand me kan helpen ik heb namelijk PCO en ben 3 weken terug naar de gyn geweest en die heeft bevestigd dat ik een eisprong heb gehad dus moest ongeveer nog 10 dagen wachten dus heb ik gedaan als ik nog niet ongi was moest ik utrogestan nemen 2 per dag 5 dagen lang dit heb ik ook gedaan en ben nu al 4 dagen geen utrogestan meer aan het nemen maar ben nog steeds niet ongi weten jullie hoe lang het kan duren eer dat je ongi wordt? Oh ja zit vandaag al op dag 64 Alvast bedankt
Hoi tinkerbell Ik moet altijd 3 x daags 2 tabletten inbrengen, dus is misschien net iets anders. Ik word 4 dagen na het stoppen van utrogestan ongi. Sommige vrouwen worden gewoon tijdens de utrogestan ongi en ander pas als ze een paar dagen zijn gestopt. Heb je al een testje gewaagt?
je stelt je vraag ook bij de mmm clubs.. misschien even je vraag stellen bij vruchtbaarheidsbehandelingen... ik zal vragen of ze t topic kunnen verplaatsen
Ik moet utrogestan op de dag van inseminatie gaan beginnen. 2x daags 2 tabletten inbrengen, 14 dagen lang. En dan 4 dagen later mag ik testen.