Ben 36 weken zwanger. Mn voeten zien eruit als van een olifant; over mn handen en mn gezicht maar niet te spreken, dan zit het kindje al vast en dat doet enorm zeer als ik loop of ga staan omdat het dan hangt..... Ik heb gewoon even een enorme off-day!Wil ook geen spiegel zien! Ik weet dat het er allemaal bijhoort maar ja..... Bedankt voor jullie "luisterend oor" . gr Charlotte
Hoi Charlotte, Ja het herken het meteen! Als ik foto's terugkijk dan schrik ik gewoon. Was ook 40 kilo aangekomen en had bekkeninstabiliteit. Moest nog eens 2 weken langer rond lopen terwijl ik eigenlijk niet meer voor of achteruit kon. Hele dag computeren was op een gegeven moment ook enorm saai. Zat hier maar helemaal in mijn eentje. Wat heb ik gebaald. Geen dank voor het luisterend oor. Susses. Groetjes Karin
Oeh! Herkenbaar! Ik had niet alleen olifantenvoeten, mijn hele onderlijf was gevuld met vocht (zwangerschapsvergiftiging). Ik kon niet meer normaal lopen door die dikke olifantenbenen (ik mocht ook alleen uit bed voor het toilet). Vreselijk vond ik die periode! Maar meid hij gaat echt ovorbij!
Oei wat vervelend. Ik hoop dat toch niet mee te maken. Lekker de spiegels vermijden, en dromen over de dagen straks samen met je kind,
Heb ook een mega off day. Lig hier maar te liggen met de laptop....... Ik werk al 12 weken niet meer en heb het nu wel gezien hoor. Mensen denken dat het allemaal zo heerlijk is, en roepen dat je vooral maar moet genieten maar ze vergeten dat ik niet voor niets niet meer werk (dat zijn een hoop niet-en ). Behalve dat werkt iedereen gewoon dus het grootste deel van de tijd zit ik hier maar in mijn uppie te wachten tot het weekend is. op goede dagen vermaak ik me nog met huishoudelijke klusjes en de hond......maar op dit soort dagen, als ik al verga van de de pijn na het stofzuigen van de benedenverdieping dan baal ik flink hoor. Ik moet in principe nog 8 weken maar heb het idee dat ik er 'geestelijk' al helemaal klaar voor ben. Alsof ik niet 32 maar 38 weken zwanger ben, ook qua klachten. Ja, natuurlijk hoort het erbij, en ik zou het zo weer doen maar op dit soort dagen lijkt de tijd die ik nog moet wel erg lang hoor........ jij ook bednakt voor het luisterend oor!
Hoi Lilly Dan kan ik me helemaal voorstellen dat het lang duurt. Als je al zolang thuis zit. Ik heb dan nog "mazzel" dat ik een vriendin heb die in de zorg werkt dus ook vaak thuis is en waar ik even langs kan. En tja zoals je zo vaak te horen krijgt; het komt wanneer het klaar is", dus ik moet mn geduld weer even opsporen en afwachten....jij ook nog veel suk6 groetjes Charlotte