zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by kimmmmberly, Jul 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

Mar 9, 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hoi dames,

even van me af schrijven, mijn relatie is sinds kort over, we waren bezig voor een eerste kindje, maar de relatie liep na een dik jaar stuk..nu sinds een maand ong een nieuwe vlam, was dus ook weer opnieuw aan de pil gegaan.

kreeg wat last van zere borsten en aderen die duidelijk zichtbaar werden, vond het toch verdacht en deed dinsdag een test, nega, vandaag dus 3 dagen later opnieuw een test, had er immers nog 1tje over, kruidvat 2 voor 5. en ja hoor er verscheen ligt een 2de streepje, maar kan hem gewoon zien zonder er naar te hoeven turen of in het licht te hoeven houden, dus hoogst waarschijnlijk zwanger, de test van dinsdag was gewoon ommo wit.

mijn nieuwe vlam net ingelicht en oh jeetje wat zijn wij ons kapot geschrokken! gelijk de huisarts gebeld en verhaal gedaan, maandag ochtend hebben we een afspraak. hoe doen we dit nu verder? heb zijn ouders net 2 keer ontmoet, en hij de mijne nog niet eens.. allebei hebben we zoiets van abortus is geen optie, jeetje wat zullen de reactie's zijn? allemaal vragen die nu door mijn hoofd gieren, maar stiekem ook een blij gevoel..zo dubbel allemaal.

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Tjee, heftig zeg!
    Voorzichtig gefeliciteerd zal ik maar zeggen....

Share This Page