Hallo meiden... even een vraag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen of jullie ervaringen kunnen vertellen... Ik ben bezig met Puregon spuiten... het heeft lang geduurt voordat het aansloeg bij mij. afgelopen ronde begonnen op cd3 met 75 eh... cd13 opgehoogt naar 100 eh en op cd20 eindelijk resultaat... er groeide een follikel, yes! cd20 11 mm cd22 14 mm cd24 Foetsie!! huh? inmiddels progesteron geprikt 7 dagen nadat ie verdween: 1.4 dus duidelijk geen eisprong... wie heeft hier ervaring mee? en kan iemand mij uitleggen hoe een follikel zomaar verdwijnen? Ik vraag me nu dus nog wat af... ik kreeg dit ei met 100 eh, deze 100 eh gaven dus wel resultaat maar het ei verdween, betekent dit dat 100 eh niet genoeg zijn? of is het gewoon puur pech? xx
Hè meis, Ik had deze rond hetzelfde ongeveer alleen dan in natuurlijke cyclus! Afgelopen donderdag ei 14 vandaag alleen nog vocht dus ei is waarschijnlijk snel gegroeid en gesprongen. Vocht van ei was nog wel zichtbaar. Ze hebben overlegd met gynaecologen en ws is me eisprong gisteren geweest. Heel raar allemaal! Geeft misschien niet echt antwoord op je vraag maar begreep dat een ei heel snel kan groeien opeens! Succes in ieder geval!
Een follikel van 13 à 14 mm kan doorgroeien, of stilstaan, en zelfs verdwijnen. Rond de 13 mm is net de overstap van wel of niet actief groeien. Tover ei,
Idd, dat kan hoor! Heb ik ook meerdere keren gehad. Laten ze je doorprikken, of is de boel afgeblazen? Denk idd dat je moet gaan oveerwegen met een hogere dosis te starten...