Wachten duurt lang pff...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door samantha2106, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morrighan83

21 jul 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey!

ja sorry maar gisteren na een negatieve test ffies een offdag....
    ik weet het wel dat het misschien te vroeg was,maar toch je voelt je zooow raar!

ik probeer het mijn man ook uit te leggen, ja schat ik weet het we zijn pas een paar weken bezig en mijn koppie weet het ook wel maar mijn lichaam voelt zoow raar en mijn hart wilt het zow graag.... ben heel de dag in tweestrijd geweest...

ben nog niet ongi maar er niet meer zow mee bezig, hoofdpijn, misselijk, moe word er helemaal naar van.....
    maar zal de aankomende menstruatie dan wel zijn denk ik :(

maar goed heb nog een test liggen en mocht er dan over een week ( of 2 ) niets zijn dan maar weer testen...

ondertussen blijf ik me raar voelen, maar het gevoel van misschien toch zwanger? is er wel af..... toch wel maf!

en de hond doet nog steeds raar hahaha

xxxxx

2. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ja juist omdat je zo graag wil sta je in tweestrijd... en wij vrouwen begrijpen dat maar mannen kunnen zich dat niet indenken:D. Hoe is het nu inmiddels heb je al getest of wacht je daar nog even mee? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt want die onzekerheid is niks ik weet er alles van:(

3. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ik wil hier ook even rageren.
    Wij zijn Vorig jaar october gestopt met de pil toen duurde het heeeel lang voordat ik ongie werd wel 90 dagen zit nu op een cyclus tussen de 40 en 50 dagen laatste keer was 46 dagen.
    Ik had nu 12 juli mijn ei dat was dag 25 van mijn cyclus en heb nu echt wel zwangerschapsverschijnslen.
    Had maandag een test gedaan die was natuurlijk negatief want het is beetje vroeg om te testen denk dat ik donderdagt of vrijdagochtend nog een testje ga doen.
    Ik hoop het zo.
    Ik zit nu op dag 39 van mijn cyclus.

Het is allemaal zo spannend allemaal hoop voor jullie dat het snel raak.
    Eeen vriendin van me die vertelde van de week dat ze zwanger was en was gelijk raak na het stoppen van de pil dus het kan zeker wel.
    Maar jij bij mij stak het wel even zij wel en ik niet gelijk maar ja zo is het leven nou eenmaal.

4. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

Hier ook mijn verhaal
    Ik heb 01 oktober 2010 de implanon laten zetten en
    Ik heb 23 juni 2011 de implanon laten verwijderen.

Want we hopen ook op mooi wondertje in ons leven

Maar het is nu zo: ik ben nog steeds niet ongesteld en vandaag is het precies 5 weken geleden dat ik het staafje eruit heb laten halen..Ik heb natuurlijk al wel onveilig gevreeen... Dus kan het dan ?? bedenk ik mezelf dan weer...en mijn moeder is van mij 6 weken naar de pil zwanger geworden van mij...

Ik heb maandag twee testen gedaan en 1 redelijk duidelijk en 1 heeeeeel licht positief uit.De ochtend erna weer 1 gedaan en hetzelfde verhaal..heel goed kijken en je zag het mooie tweede streepje...ik heb het ook gelijk aan mijn man laten zien en een vriendin en mijn schoonmoeder zodat die het ook zagen en ik me niks heb verbeeld en hun blij want we zijn zwanger...gisteren rond 18.00 uur een CB-digital test gehaald om te kijken hoelang zwanger want dat wouden we graag weten...en ik doe de test en de uitslag stond er na 3 min op en we zakten ff door de grond...Bah NIET ZWANGER...We baalden echt wat voel je dan ff kut...en wel misselijk en licht hoofdpijn en hele erge steken in mijn ribben...de kwaaltjes waren er wel...nu wil mijn man dat ik over 2 weken toch nog een keer test voor de zekerheid want hij vertrouwt het niet...ik weet toch wel dat het idd niet raak is maar voor hem doe ik het dan nog een keer...zo dat hij het ook gaat geloven...maarja op na de volgende ronde dan maar...Maar het probleem is gewoon dat ik nu niet meer weet hoe en wat met mijn cyclus wie heeft er nog meer ervaringen met dit soort dingen allemaal wat ik hier neer heb gezet...

Liefs Melody

5. samantha2106

IK zelf heb geen ervaring met implanon dus weet ook niet of je dan zwanger kan zijn. Moet wel zeggen dat die van cb pas vanaf 50 HCG goed werken tenminste dat heb ik hier ook vaak gelezen. Maar ik raad je aan omdande testen van kv 2v5 te halen. En anders kan je miss beter even kontakt opnemen met de huisarts.

Liefs Samantha

6. samantha2106

Ik weet niet of je een goede berekening hebt gemaakt want als je laatste cyclus 46 was en die daarvoor dan moet je er tussen in gaan zitten dat is dus 48 dagen. En dan zit je dus nu 9 dagen voor je NOD ik denk da je dan idd nog te vroeg bent met testen. En zou pas na het weekend nog een keertje proberen.

Liefs Samantha

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Die kv 2v5 dat zijn die 3 testen die dus wel twee streepjes gaven...daarom maakt het ons oook zo onzeker...en toen heb ik gisteren die van CB gedaan en die zei niet zwanger...dus ga er maar vanuit dat het niet zo is...maar mijn schoonmoeder,mijn man, en mijn beste vriendin vinden het 1 niet zo handig dat ik niet even heb gewacht tot volgende week want ze vertrouwen het niet...dus heb gezegd tegen ze oke oke over 2 weken nog een test er tegen aan...ik ga er nu maar wel vanuit dat het niet zo want dan doet het niet zo zeer als de test over 2 weken weer zegt Niet Zwanger..!! bedankt voor je reactie:)

Liefs Mel

8. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik heb de dokter maar gebeld....ik word vandaag terug gebelt ik ben benieuwd en ik kreeg net aan de rechterkant een rare steek in bij mijn ribben en ik ben nu oook weeer kotsmisselijk...ik ben benieuwd wat de dokter zegt...pff de sypmtomen zijn er zo maar ik ben tegelijktijd bang dat mijn lichaam me zo in de maling neemt...

9. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ik wou toch even reageren :D
    De 2 voor 5 kv testen zijn een stuk gevoeliger dan de cb testen, dus het kan zo zijn dat je net genoeg hcg hebt voor die kv testen maar nog te weinig voor de cb. en dan geeft die dus niet zwanger.
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden dat klopt, maar er komt niet zomaar een 2e streepje op de kv test!
    Hopelijk mag je bij de dokter je bloed laten prikken en heb je snel duidelijkheid! succes

10. samantha2106

Ik sluit me aan bij mimuutje datde test niet zomaar de streepjes aageeft. En alsje de bijsluiter van CB leest staat er ook in dat als de test negatief is en je toch het vermoeden hebt zwanger te zijn dat je dan een aantal dagen later nog eens kan testen. Dus ik denk toch echt dat het aan Cb ligt!

Liefs

11. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjewel voor jullie reacties.. ik moet morgen bloed laten prikken.. dus dan weten we het snel genoeg... laat de uitslag hier nog wel weten..

Liefs mel

12. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Ben benieuwd! ik duim voor goed nieuws ;)

13. samantha2106

Ik ben ook erg benieuwd, maar je zal maandag waarschijnlijk pas de uitslag hebben spannend hoor. Ik ga heel hard voor je duimen!

Liefs Samantha

14. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    @samantha2160, ja ik denk ook dat ik te vroeg heb getest maaromdat iedereen zei dat je na 14 dagen kan testen dacht ik ik ga het proberen en dacht misschien is mijn cyclus was korter geworden deze keer.
    Ga vandaag of morgen weer even test kopen misschien maandag testen en anders na woensdag want dat is dag 46.
    Dat wachten is zo vermoeiend en erg slopend als ik thuis ben kan ik bijna met niks anders bezig zijn dan zal het nu deze keer raak zijn.
    Moet nog even wachten.

15. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    Hoeveel dagen na je ei werd je ongesteld in de vorige cyclussen?

16. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vorige cyclussen waren 89 dagen, 49, 51, en nu 46 dagen.
    Ik denk dat ik iedere keer rond dag 25 mijn ei heb gehad zeker de laatste keer ben ik er bijna zeker van dat het op dag 25 was.
    Dus als ik goed heb gerekend tussen de 20 en 25 dagen werd ik pas ongesteld na mijn eisprong.
    Ik ben vorig jaar in october gestopt met de pil.

17. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    ok best raar dan. je hebt een erg lange dpo.
    is ook moeilijk uit te rekenen dan wanneer je zou kunnen testen, omdat het steeds wisselt.
    ik had ook een lange cyclus daarbij kreeg ik op dag 42 me ei, maar ik werd wel gewoon 14 dagen later ongi en dat is nu nog steeds.
    wel balen voor je. Hopelijk word je cyclus gauw regelmatig!

18. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dpo is de tijd tussen je ei en dat je ongie word?
    Ja daarom vind ik het erg moeilijk wanneer ik nou kon testen.
    Heb vanochtend even nieuwe testje gehaald gewoon weer van kv 2 voor 5 euro.
    Wil misschien maandag testen en misschien wacht ik tot donderdag dat zou dan dag 47 zijn als ik het kan zo lang nog te wachten.

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Dankjullie wel voor de lieve reacties...ja idd ik moet 3 tot 5 dagen wachten voordat ik de uitslag heb...maar we zullen het zien...hopen dat wel snel allemaal leuk nieuws hebben...hihihi

Liefs Mel

20. Mimuutje

Mimuutje Actief lid

9 nov 2010
    437
    0
    16
    Roosendaal
    @mien
    ja dat is dpo.
    ik zou zolang mogelijk wachten met testen idd.

@danty
    minder dat je nou nog zolang moet wachten he, zit je zolang in spanning.
    ik hoop op positief nieuws

Deel Deze Pagina