Ik wilde graag vanochtend nog een testje doen maar heb het toch niet gedaan denk dat ik heb woensdagochtend ga doen dan zit ik op dag 46. Nog steeds dezelfde klachten.
beetje late reactie...Maar mannen snappen dat idd niet zo als wij... die van mij zei 2 weken geleden ook dat kan nog niet..alleen toen ik maandag 25 juli de testen liet zien was hij ook even op die grote roze wolk en toen ik die CB test deed en die gaf aan niet zwanger was die ook teleurgesteld alleen hij gelooft het niet en wacht op volle hoop de bloedtest af..Maar ik heb precies hetzelfde voel me zo raar en heb veel sypmtomem...en je hoopt er zo graag op dat je niet meer weet of je lichaam je in de maling heeft of niet...ik heb waarschijnlijk ook nog valse posi testen gehad want mijn laatste testen waren ook negatief...maar net zoals jij mijn lichaam doet zo raar...en mijn gevoel van misschien zwanger?? is er ook wel af...ach misschien over een paar maand hebben we ons mooie duidelijke strepen ook wel ...gelukkig heb ik wel een fijne huisarts want die wou dat ik voor de zekerheid omdat hij de 1e test zelf ook heeft gezien toch een bloedtestje er tegen aan gooi...en nu zit ik nog te wachten op de uitslag heb vrijdag bloed laten prikken en vanochtend gebeld maar het was nog niet binnen..dus ben maar veel in forum aan het lezen.... Dus alle Lieve meiden hier...Heb de uitslag nog steeds niet binnen...zit met veel goeie hoop te wachten al weet ik dat het niet zo is door mijn laatste test...maar zo gauw ik het weet zet ik het hier ook zeker neer... Liefs Mel
En ook ik heb nog steeds...Misselijk..rare steken in mijn buik...moeilijke stoelgang...zeurende hoofdpijn...maar voel me niet ZIEK hihi...een zwangergevoel...verlies van witte slym...Zin savonds in mcflurry's en geen zin in eten wat ik normaal heeeerlijk vind...en snachts honger...
@Danty88 wel fijn dat je zo`n fijne dokter hebt die je niet in onzekerheid laat zitten. Hopelijk hoor je gauw de uitslag!
Ik heb net weer gebeld maar uitslag was er nog steeds niet...ik kan vanmiddag weer bellen...dus wel spannend...
Hey Lady's Las het topic en denk al maanden hetzelfde Tjee Helma wat ontzettend vervelend zeg ik hoop dat het (snel) goed komt. Ik wordt ook gek van het wachten. Na pittige gyno operatie ( van bevalling 1ste) hebben we sinds 3 maanden " groen licht" 1ste keer direct raak maar helaas vmk nu bij ronde 3 1 week voor NOD. Weet dat ik absoluut niet mag klagen maar wachten duurd ook voor mij heeeeeeeeeeeeel lang. Succes dames!
hallo iedereen, we wachten ier blijkbaar allemaal lang ... ik wacht nu al meer dan een jaar achter mijn miskraam en er is nog niks .. heb al vaak in de put geweest en iedereen zeggen : " wachten '' maar dat duurt idd wel lang ! ik weet zelf niet oe het komt dat het zo lang duurt,, volgende week gaan we eens testen als de rode monsters niet afkomen ... en wachten duurt heeeeeeeeeeeel lang ! grtjes
@Danty88 spannend zeg! Weet je al iets?? @ Elodietje wat ontzettend vervelend zo lang wachten na een mk ik duim met je mee! Groetjes
Haha ik blij hier steeds maar weer kijken of er al gereageerd is of niet, maar helaas.. Hoe is het bij jou danty? al iets gehoord?
Ja dat doe ik ook maar nog steeds geen nieuws moet zeggen ze houden t spannend! Ik heb deze week mijn klusweek hihi best gezellig. Daarna 2 weken duimen draaien of het klussen zijn vruchten heeft afgeworpen. Hoe ist verder met jullie?
Ze houden het zeker spannend ja haha.. Veel succes nog met klussen dan hopelijk schiet ie raak! Hier is alles wel ok, heb zaterdag of dinsdag (omdat ik twijfel over me ei) mijn nod. Heb eigenlijk geen kwaaltjes alleen soms lichte ongi gevoel, maar omdat me darmen ook van slag zijn kan dat gevoel ook uit me darmen komen, beetje vaag dus.. haha
Hallo Lieve Meiden... Ik heb de uitslag binnen en ik ben niet zwanger...ik heb gisteren ff goed van me afgehuilt zeker als je zoo dacht dat het raak was...sorry dat ik jullie allemaal heb laten wachten...maar goed op naar nieuwe kansen en nieuwe ronden...ik wacht nog ff tot 23 augustus en dan is mijn ongesteldheid al 2 maanden weg en dan ga ik overleggen met mijn huisarts of hij me iets kan geven... bedankt voor jullie belangstelling Liefs Melody
Ahh wat balen meis! snap dat je ff erg verdrietig was hoor en je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet meteen gereageerd had. Ik zat nog even terug te lezen en zag dat je implanon nog niet zo lang geleden eruitgehaald is. Het kan zijn dat daardoor je cyclus nog niet goed op gang gekomen is. Dus idd je lichaam even de kans geven nog om te herstellen. Hopelijk word je wel gauw weer ongesteld!
ja dat hoop ik ook...zoals de titel van deze topic wachten duurt idd erg lang..ik heb het nu maar even van me afgezet...het enigste voordeel er van is dat ik zwaar migraine patient ben en ik mijn medicijnen de afgelopen weken niet kon innemen en ik had natuurlijk deze week weer migraine ivm de uitslag maar nu kon ik iig wel mijn medicatie er tegen innemen...want als er wel een klein wondertje in mijn buik groeit mag dat niet meer...maar goed dan heb je het er wel voor over....nu wachten tot mijn ongi komt...dan ben ik helemaal blij..
Watvervelend dat je dan zo een k*t uitslag heb en ik snap heel goed dat als je denkt dat je zwanger bent dat je dan als het niet zo blijkt te zijn je ervan moet huilen. Maar volgende keer met goede moed er tegen aan ! Liefs