Hallo dames, zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de afgelopen 2 dagen 'afwezig' geweest. Ik had wat moeite de teleurstelling van wéér een mislukte poging te verwerken en ik had even tijd nodig. Dat heb ik nog steeds. Ik lees wel mee en stuur soms een pbtje, maar ik zal pas weer op het forum terugkomen ná mijn eisprong, want tot die tijd valt er toch weinig te melden. Dat kan afhankelijk van mijn cyclus dus 2 tot 6 weken duren. Ik hoop het op deze manier iets meer los te kunnen laten, want ik werd er de afgelopen weken helemaal opgefokt van. Liefs en succes allemaal Loeki
Lieve Loekie, ik kan het me goed voorstellen hoor...maar stiekum hoop ik dat je hier weer snel bent want dat zou betekenen dat je een snelle eisprong zult hebben... Heel veel sterkte meis...en een dikke knuffel!!!
Ik hoop ook dat je er snel weer bent, ik mis je nu al zie je! met wie moet ik dan anders de berichtenteller hier op pijl houden!!! Dikke kus!
succes loeki ga je wel missen vond je verhalen erg fijn om te lezen maar ik snap het wel!!! Ik hoop dat je ei snel komt deze keer en dan 9 maanden blijft zitten! Ik herken dat opgefokte gevoel....de eerste weken van mijn cycclus gaat het aardig maar daarna.....dit was trouwens de eerste maand dat ik minder met met eisprong bezig was zoiets van die komt wel en nu kwam die ook echt vroeger dan normaal dus misschien werkt het ook voor jou! Nu moet ik alleen nog eindelijk zwanger raken 1e helft zit er voor mij weer op! liefs nina
Hé Loekie, Heel begrijpelijk, maar wel jammer... hopelijk ben je snel weer van de partij! Liefs, Sandra
Heey Loekie, Kan ik me goed voorstellen hoor! Af en toe kan het gewoon allemaal ff te veel zijn. Kom weer lekker tot jezelf en ik hoop je op hele korte termijn hier weer terug te zien!! Veel succes, Liefs, Anouk.
Hai Loekie, Ik had het al gemerkt dat je "afwezig" was... Ik hoop dat je het een beetje los kan laten...en hoop je snel weer te zien!