Dag lieve mensen.... ik heb een vraagje... ik heb op 8 juli helaas een mk gehad. Ik heb ook het PCO dus we waren zooooo blij dat we eindelijk zwanger waren. Ik was toen zes weken... op 7 juli eerste echo gehad, alles zag er goed uit.. maar 8 juli in de ochtend opeens bloedverlies...........en toen smiddags naar het ziekenhuis geweest voor een echo.. niets aan de hand alles zat er nog precies... en toen om vijf uur smiddags had ik het in mijn handen.. raar maar waar.. Ik was er kapot van.. me zus en ik waren allebie tegelijk zwanger dus het was dubbel feest uiteraard. Maar ik heb nu sinds deze week dezelfde dingen die ik toen ook had... een HEEEEEEEEEEEEL erg kort lontje.. val me vriend voor alles en nog maar aan.. slaat echt nergens op.. me buik rommelt heel erg... en ik heb zeer gevoelige tepels.. knalrood zijn ze.. en wat om mijn tepel heen zit wordt opeens heel klein.. met allemaal bobbels erop en dan opeens is het weer heeeeeeel groot met bobbels. Verder heb ik naar mijn mening nergens last van... ja iets sagerijniger dan normaal ik ben echt een vrolijk meisje normaal maar deze week niet zo erg zullen we maar zeggen.. Kan dat eigenlijk een teken zijn van een nieuwe zwangerschap of haal ik het allemaal maar in mijn hoofd? Ik heb met de mk vijf a zes dagen een bloeding gehad, en daarna was het voorbij.. ik heb mijn menstruatie ook nog niet gekregen.. Ik moet eigenlijk a.s maandag het ziekenhuis bellen als ik dus nog geen menstruatie heb gekregen zodat ze een echo kunnen nemen. Maar ik wil dat nog niet dus ga ik dat ook nog niet doen. We hebben besloten dat we tot eind aug. zelf wachten of mijn menstruatie zelf komt en zo niet dan testen we een keer. Maar het lijkt me zo sterk want ik heb wel het PCO natuurlijk en niets komt vanzelf helaas bij mij. Hebben mensen hier ook ervaring mee? Dank je wel alvast voor jullie reacties. Liefs Mij
Hoi, Het klinkt op zich positief, maar je gaat ook wel meer opletten als je zwanger wilt worden. Waarom ga je nog niet naar de gynaecoloog? Je kan hem/haar toch ook uitleggen dat je twijfelt of je zwanger bent. Als je zwanger bent kan hij dit juist bevestigen of ontkennen... Succes en laat je nog wat horen of het zo is??
Hoi Hoi, Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik ben een beetje huiverig geworden voor de inwendige echo... want ik heb er nog steeds een naar gevoel bij. Op zeven juli de inwendige echo gehad.. en echt niets aan de hand en super blij dat het allemaal zo blijkt te zijn.. maar dan plots nog geen 24 uur later valt ons hele droom weer in duigen.... En daarom wil ik zo en zo nooit geen inwendige echo meer.. of begin ik nu paranoide te raken
Ik weet niet of je paranoide aan het raken bent , maar ik denk dat als je eenmaal een miskraam hebt gehad, je altijd onzeker bent. Vooral die eerste paar weekjes. Je moet voor jezelf uitmaken of je liever de onzekerheid hebt van het wachten dan de zekerheid dat je zwanger bent maar mét de angst dat het misgaat. Het is geen makkelijke keuze, dus je moet doen wat je gevoel je het meeste ingeeft. Persoonlijk zou ik willen weten of ik zwanger ben, omdat ik anders later bij een bloeding misschien zou gaan twijfelen of het een miskraam is geweest of niet. Persoonlijk heb ik liever de (harde) werkelijkheid, maar dat is voor iedereen anders. Succes deze spannende tijden...
ik heb hetzelfde alleen geen zwangerschap verschijnselen (lees mijn topic ovulatie test mislukt) even kort info voor jouw, ook op 7 juli een miskraam gehad, na 2 1/2 week weer ongesteld (minder dan normaal maar wel helder) met ovulatie testen gegonnen drie keer in 6 dagen positief (heel apart) ook maar een zwangerschapstest gedaan deze was positief.... ?! ik geloof er zelf niet zoveel van maar je weet nooit, maar je symtonen zijn wel redelijk overtuigend, misschien een testje wagen ? overigens geeft inderdaad de inendige echo meteen duidelijkheid !! suc6 en ik duim voor je ! Ing
Hey hoi, Ik heb zelf ook PCO en was in februari zwanger wat ook een miskraam is geworden. Na de mk mocht ik niet meteen met clomid beginnen. Daarom ben ik wel door wezen tempen en daaruit bleek dat ik een eisprong heb gehad ondanks de PCO. Dus het zou echt wel kunnen hoor dat je uit je zelf een eisprong hebt gehad. Ik hoop dat je weer zwanger bent!! Helaas was het bij mij eenmalig en zit ik nu weer aan de clomid. succes!!!
Hoi Hoi allmeaal. Nou we gaan een test wagen op 30 augustus indien ik dus nog niet ongesteld ben geworden. Mocht deze negatief zijn gaan we naar het ziekenhuis. Maar ik mocht wel gelijk met de hormonen beginnen... heb het recept hier ook klaar liggen. Ik heb dan geen CLomid maar Tamoxipen of zoiets... zeg altijd het verkeerde hmzz maar goed. Dat is ook altijd bij iedereen anders moet ik zeggen. de een mag wel gelijk beginnen en de andere weer niet. Mijn dosis is zelfs opgevoerd ook. Nou meiden, ik wacht het dus nog even twee weekjes af... en dan testen.. wish me luck En ik laat het jullie in ieder geval weten ok. Liefs Gitje
Succes... Even voor als jullie het niet hebben gelezen: ik heb bij een ander topic beschreven dat ik door de miskraam nog positief heb getest. Dit kan nog tot 2 à 3 maanden na de miskraam. Ga dus niet alleen uit van een positieve test. Niet dat ik iemand de hoop wil ontnemen, maar even voor de duidelijkheid.
hoi.... Ik zit in een soort gelijke situatie, heb in een half jaar tijd 2 miskramen gehad.. 1 bij 10 weken met curritatie... en 1 net 7 weken terug spontaan. ik heb 6 dagen gevloeid ongeveer.ik heb vorige week zaterdag heel licht bruin verlies gehad dag of 3 maar dat was niet maar als paar druppels slijmactige afscheiding....en van af die tijd tot nu meer afscheiding dan normaal maar het is gewoon roomkleurig....ik heb wel soort van ong buikpijnen. heb vrij gevoelige borsten en ben moe maar dit kan ook komen doordat ik me erge zorgen maak om me moeder want die is ernstig ziek. dus wat zou het nou zijn??? stress of zwanger of is dit normaal naar een miskraam? hoop het tehoren..... thnx