Goede morgen dames, mijn vriend en ik hebben besloten nu toch voor een kleintje te gaan.. Elke maand tijdens de pil alles gevoelt en gedacht omdat ik gewoon zo graag wou.. Naar wat goede gesprekken veel overleggen is me vriend overstag gegaan ( wel heb ik hem elke keer gezegd, pas in meegaan als je er aan toe bent ) Nu een week voor oud en nieuw, had hij zo iets van, ja ik ben er klaar voor ( zijn zusje is net 2 maand moeder ) en hij vind het allemaal zo leuk en mooi dat dat hem aan het denken heeft gezet.. Nu heb ik in begin december mijn laatste pil geslikt, en in maart willen we er echt voor gaan.. Mits mijn cyclus zich zo snel weer hersteld. Mijn ouders zeiden altijd gezien bepaalde dingen in ons leven er nog even mee te wachten, maar toen ik me moeder het nieuws kwam brengen was ze helemaal blij.. Zo blij zelfs dat ze al een babykamer gekocht heeft, en ze het zo spannend vind dat ze dat niet meer als verassing voor zich kon houden. Heb zoveel goede emotie's van binnen in me lichaam, dat ik dit bericht echt even wilde plaatsen, is misschien wat lang geworden. Maar het is ook zo mooi iets om over te praten.. Zou ook graag met meiden in contact komen die ook bezig zijn, gewoon om lekker gezellig te kletsen, of om frustratie's mee te delen.. Nou hoop dat jullie mijn verhaal konden uitlezen, en we nu gezellig met elkaar kunnen kletsen.. Liefs Klachtje
Hoi Klachtje, Het is een heerlijk gevoel om de stap te zetten, zeker als je al last hebt van "klepperende eierstokken". Je gaat ook een spannende tijd tegemoet, die echt als een emotionele achtbaan gaat zijn! Ik denk dat je er al flink mee bezig bent geweest, aangezien je niet voor niets een zwangerschapsforum opzoekt Ik wil je wel meegeven dat een zwangerschapsforum een hele fijne plek is om te delen, maar houd wel in je achterhoofd dat hier veel vrouwen elkaar opzoeken die al een lange tijd bezig zijn en ook wel nare ervaringen hebben. Dat kan je allerlei schrikbeelden opleveren en misschien ontmoedigen, maar laat dat niet gebeuren, hoor! Voor de meeste vrouwen gaat het voorspoedig en is het een heerlijk proces. Ik hoop dat dat voor jou ook zo mag zijn en dat je over een aantal maanden een positieve test in handen hebt. Geniet ervan!! Groetjes Patricia
Hoi Klachtje, Ik heb je een prive berichtje gestuurd ook Wij gaan er ook voor vanaf ongeveer maart Groetjes, bolkje
Hoi dames! Ik ben in augustus gestopt met de pil, ik zit inmiddels in ronde 5 en wij gaan vol goede moed en hoop voor ons eerste kindje. Ik hoop dat we hier gezellig kunnen kletsen en evt tips met elkaar kunnen delen. Ik heb aanstaande maandag m'n NOD. Ik heb er totaal geen vertrouwen in deze maand. Heb vanmorgen een vroege test gedaan van Zwanger&kids en die was omowit. Ik heb daar van de week dus ook ovulatiestesten gekocht. Daar ga ik de volgende ronde mee beginnen. Ik heb daar nog geen ervaring mee dus ik ben hier op ZP een beetje aan het zoeken naar ervaringen. Ik hoop dat we elkaar in de komende maanden leuk nieuws kunnen gaan vertellen. Groetjes, Jezz