hoi, bij de ovulatie testen is het dan eigenlijk de bedoeling dat de streepjes dag na dag sterker worden. of kan het de ene dag wat sterker zijn dan de andere en zo opeens een positieve test? Groetjes
Is inderdaad verschillend, Lh kan flink schommelen. Zo kun je uit het niets ineens een knaltest hebben. Of een mooie aanloop kan ook. Ik had vaak dat ik dacht ja nu worden ze posi, en dan toch weer net niet, tot ik dan toch uiteindelijk een knaller had. Iig kun je ervan uitgaan dat je ei eraan komt als de t even donker, liever donkerder is dan de c lijn
Ja ik ben gistere begonnen met testen en de streep van vandaag is al iets zichtbaarder dan gisteren. Ze zijn al goed zichtbaar maar dat wil dus niet zeggen dat mijn ei er Eén vande dagen aan komt? Groetjes
Nee inderdaad, lekker door blijven testen tot hij even donker of donkerder is. In dat geval duurt het nog 24-48 u tot je eitje echt springt, en heb je dus nog alle tijd omzet gezellig te maken met z'n tweeën. En als je twijfelt aan je testen, kun je altijd een foto'tje plaatsen hier voor advies Succes!
Ze zijn nog riet positief hoor. Dus een fotootje is nog niet nodig. Maar met mijn onregelmatige cyclus was ik in de hoop dat mijn ei al bijna daar was. Dus afwachten wan het kan dus evenzeer niet zijn. Bedankt!