tot wanneer etos zwanger worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nijntje01, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.540
    422
    83
    Zuid-Holland
    Aangezien ik lange onregelmatige cyclussen had, ben ik deze ronde begonnen met 'Etos zwanger worden' capsules. Ik heb het idee dat ze wel werken, zit nu op dag 35 en zal morgen helaas mijn menstruatie krijgen (al een voorteken gehad).

Maar mag je deze capsules gewoon blijven gebruiken na je eisprong?
    Hiervoor heb ik een ronde teunisbloemoliecapsules gebruikt en dit werkte ook wel, maar vind het een beetje eng spul aangezien je snel moet stoppen na je eisprong.

Pfff was al die troep maar niet meer nodig maarja :x
    Sorry word hier een beetje depri van, iedereen om me heen is zwanger of net bevallen.....

2. Sandydv

Sandydv Lid

17 jul 2012
    40
    0
    6
    Hoi..
    Ik gebruik de etos zwanger worden vitamines nu 3 rondes.
    Slik ze gewoon elke dag, 2 per dag. Bij mij werkt het volgens mij echt! Sinds ik er mee gestart ben heb ik een cyclus van 28 en 30 gehad. Daarvoor tussen de 40 en 73..

Ik hoop voor je dat ze helpen :)

Succes!
    Groetjes

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.540
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ok bedankt voor je reactie.
    Vind ze trouwens nog steeds wel erg groot om in te nemen zeg ;) Maar ik blijf ze dan gewoon innemen tot ik weer een keer zwanger ben. Neem aan dat je er wel mee moet stoppen na een positieve test, aangezien er toch wat kruiden inzitten. Maar goed voorlopig geen positieve test, want ben weer ongi... Toch een mooie cyclus van 5 weken gehad, dat is wel fijn.

Deel Deze Pagina