Hallo Ik zal me even voorstellen sommige kennen mij nog wel Ik ben hopeandfaith 27 jaar bijna 4 jaar getrouwd en hebben een zoontje van 13 maanden nu wij gaan januari 2015 weer stoppen met de pil voor een brusje Bij ons 1e heeft het 2 jaar geduurt voordat k zwanger werdt omdat de probleem bij mn man lag!! Hopelijk gaat het nu nie zo lang duren ma we houden het maar in onze achterhoofd Nu ben ik benieuwd of er nog meer mensen zijn die in januari gaan proberen?? Groetjes hopeandfaith
Hoi hoi, Wij zitten misschien in een wat ander schuitje. Dat zijn wij hebben onze appartement te koop in december 2 jaar, 2-kamer en eigenlijk geen ruimte voor een kinderkamer, wij hebben iemand laten kijken gisteren om eventueel de oude inloopkast weer terug te plaatsen wat voorheen was toen ik hier kwam wonen en inmiddels met mijn man woon. helaas heb ik geen baan tot af en toe een tijdelijke baan dus financiën spelen natuurlijk ook mee, een aangezien mijn man 33 en ik 31 zijn en onze wens nu wel heel groot is, hebben wij besloten de pilstrip af te maken tot 17 oktober, terwijl we eerst eind januari wilden stoppen met anticonceptie. Toch maar besloten wat eerder te stoppen dit omdat ik denk ik al 15 jaar anticonceptie slik en het toch wel wat maanden de tijd wil geven dat het goed verloopt, en je nooit weer wanneer je positief nieuws hebt. En wij hebben gisteren besloten het te gaan proberen en we zien wel waar het schip strand
Hey wat leuk! Ik was blij de zwanger worden clubjes al een clubje voor januari 2015 begonnen. Mijn vriend en ik beginnen dan namelijk ook . Ik ben sinds vorige week met de pil gestopt om te ontpillenen en in januari gaat de rest van de beveiliging eraf. Zo spannend!! Kan nu al niet wachten.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/544040-januari-ready-set-ff-wachten-go.html Ik heb even een linkje gekopieerd