Ik heb eens op internet gezocht naar symptomen om het voor mezelf allemaal op een rijtje te zetten en ik kwam op het volgende uit: Zwangerschapssymptomen: - verandering of uitblijven cyclus - hoofdpijn - gevoelige en/of gespannen borsten - misselijkheid - rugpijn in onderrug - sneller moe - pijn in (onder)buik - vaker plassen - emotioneler - pijnlijke tepels - donkere tepels - trek in ander voedsel - opgezette buik - temperatuurverhoging - last van de ogen - opvliegers - sterke reuk - duizeligheid - ijzersmaak in mond symptomen eisprong - lh piek - stekende pijn thv eileiders - veranderd slijm - verandering baarmoedermond - verhoogd libido - gevoelige borsten - stijging lichaamstemperatuur Nu komen dus een aantal symptomen bij elkaar voor, waardoor het lastig vast te stellen is waar wat bij hoort. Zelf heb ik nu al een aantal dagen erg last van een pijnlijke linker borst, gevoelige/pijnlijke tepels, zeurende onderrug, steekjes in mijn buik en af en toe een ongesteldheidsgevoel. Zou ik nu zwanger zijn of heb ik last van mijn eisprong? Hoe lang kun je van je eisprong last hebben? En welke symptomen heb/had jij altijd? Ik ben wel realistisch en zal vrijdag geprikt worden om te onderzoeken of ik daadwerkelijk gereageerd heb en dus een eisprong heb gehad, maar deze symptomen maken me nu toch wel erg nieuwsgierig!
Ik heb rond en na de eisprong (afwisselend in sterkte en regelmaat) eigenlijk alle symptomen, behalve het uitblijven van je menstruatie, wel gehad denk ook dat je symptomen niet perse op een zwangerschap zijn, maar meer op je hormoonverandering na je eisprong. Temperatuurverhoging, is pas bij het uitblijven van je menstruatie een symptoom, dit hoort na je eisprong.. ongeacht of je zwanger bent of niet bijvoorbeeld. Dus denk dat je lijstje ook geld voor je aankomende menstruatie
Wat verschrikkelijk Pandavliegen! Dan weet je toch ook niet waar je aan toe bent... Het geeft je dan telkens hoop. Ben me er erg van bewust dat het ook mijn naderende ongi kan zijn, en die is ook welkom, maar wil het zo graag zeker weten
Ik heb soms zoveel symptomen dat op alles kan wijzen! Daarom heb ik voor mezelf uitgemaakt dat ik mij daar niet meer mee zal bezig houden, want het maakt een mens echt gek! Ik wacht nu gewoon altijd op mijn NOD en vanaf dan zie ik wel. Vorige maand voelde ik me zo vaak misselijk, ik kon geen warm eten alleen koude gerechten en had zoveel andere symptomen maar helemaal niet zwanger, het kan echt alles zijn...
Naturel, verschrikkelijk valt wel mee hoor het went wel , en ja heeft me sommige maanden ook zeker wel onzeker gemaakt. Maar zeker weten.. dat doe je bij een positieve zwangerschapstest. De rest zegt helaas allemaal helemaal niks. dus het grote keyword, geduld! moeilijk he!
Vreselijk moeilijk! Als ik jullie (Minaatje en Pandavliegen) moet geloven dan zeggen symptomen helemaal niets. Over 2 weekjes testen... *zucht*
Zoek maar eens op welke symptomen er veroorzaakt kunnen worden door progesteron. Dan zie je helemaal door de bomen het bos niet meer