Net bij de klinisch verloskundige geweest in het ziekenhuis en alles gaat nog prima daarbinnen. Onze eerste meldde zich al met 37+5, waarbij het de 5 dagen ervoor al rommelde. Nu helemaal niks... Heb zo'n gevoel dat ze gewoon lekker blijft zitten. De verloskundige vertelde mij dat het beleid is om met 41 weken in te leiden, mits ik zelf langer wil wachten. Helemaal prima, die 41+ week vind ik niet zo fijn... Heb meteen maar gevraagd of ze ook strippen met 40 weken. Het leek haar een prima plan en er is voor maandag een afspraak gepland om te proberen te strippen. Spannend! Wie is ook met ongeveer 40 weken gestript, en had het wel of geen effect?
Goede vraag!! Ik heb morgen met 39 weken controle en vorige week had ik 2cm ontsluiting en kon ze al strippen maar vonden ze te vroeg. Het rommelt nu elke avond maar zet niet door. Ook heel veel druk op vagina. Ben benieuwd of het helpt.. spannend
Hier met 40+3 gestript en met 40+4 bevallen (eerste kindje!). Had toen wel al 2 cm ontsluiting. Verder geen voorweeen of gerommel van tevoren gehad ofzo... Hoop dat het wat voor je/jullie doet! Succes!
hier gestript door eigen verloskundige in de hoop thuis te kunnen bevallen. helaas... 2 dagen later had ik al een afspraak staan bij de gynaecoloog voor inleiding die heeft me eerst ook gestript wat duidelijk veel heftiger gebeurde. helaas veel gerommel maar 2 dagen later alsnog ingeleid. alleen vliezen breken was voldoende ze was er binnen 3uur.
Oké spannend. Ben heel benieuwd of er überhaupt ontsluiting is omdat alles nog rustig is tot nu toe... Voel me ook best goed momenteel Was bij de eerste wel anders. Hoop dat het kan, heb een keizersnede gehad en zie dat inleiden ook nog niet meteen zo zitren. Ach de komende 5 dagen kan nog van alles gebeuren, wie weet begint het toch ineens
Ik ben met 41+2 gestript en diezelfde dag is mijn zoontje nog geboren Verloskundige had het een paar dagen daarvoor al eens geprobeerde, maar toen kon het nog niet. Heb ook geen last van voorweeen gehad, na het strippen is het meteen op gang gekomen en 14 uur later was hij er