Ah fijn dat het is doorgebroken! We hebben liever een positieve test dan menstruatie... Maar alles is beter dan die onduidelijkheid! Dankje meid.
Nog geen menstruatie hier. Net toch maar vast een test gedaan, hartstikke wit. Bluhh ik ben dit wachten zo zat
He bah! Stom lichaam ook dan he, vind het echt jammer! Nja ik was gister zo blij maar tis dus uitgebleven na wat rood afgeveegd te hebben.. nu weer helemaal niks. Weet echt niet wat ik ervan moet denken.. tis zo hatelijk!
Oh he dat is ook klote! Wat vervelend voor je Ik heb vandaag ook helemaal nergens meer zin in. Wil in een hoekje wegkruipen...
Zo herkenbaar! M'n vriend nam me me naar een arcadehal om me op te vrolijken. ff wat anders aan mn hoofd haha mja nog geen rood te bekennen.. Morgen zijn we 3 jaar samen en gaan we uiteten en bios, mss helpt dat zodat ik er niet zoveel aan denk haha
Oh wat leuk 3 jaar samen! Gefeliciteerd Ik hoop dat jullie morgen een fijne dag hebben samen! Dat het je ook wat mag afleiden. Het is ook zo moeilijk om er niet aan te denken he. Dat je gewoon niet weet wat je lichaam aan het doen is, dat is zo lastig. Alleen al om praktische redenen. Ik zeul al de hele week tampons mee en ben constant bang om plotseling ongesteld te worden en door te lekken. Nu een week verder blijkt dat nergens voor nodig te zijn geweest. Misschien volgt er zelfs nog wel zo'n week, ggrr...
Ja precies dat gezeul.. Net toen we van huis waren was ik tampons vergeten mee te nemen en voelde hele tijd buikpijn.. Hele tijd het gevoel dat ik ongesteld geworden was dus kon niet echt genieten van de dag Eenmaal thuis niet ongesteld en buikpijn weg.. Mag toch hopen dat we niet nog een week zo door moeten gaan.. Dan ben ik echt niet te genieten
Oh nee dat is niet tof! Dan kun je niet echt ontspannen nee. Ik hoop het ook niet! Hopelijk breekt het dit weekend bij ons allebei door.
Gister op onze dag heel erg ongesteld geworden.. Mega buikpijn dus heb niet geweldig van de dag kunnen genieten, mja blij dat het in ieder geval doorgebroken is! Hoe is het bij jou?
Fijn dat het is doorgebroken! Maar wat vervelend dat het met zoveel buikpijn moest komen. Jammer dat het dan net zo op jullie dag moest komen. Hier nog steeds niets Ik ben het wachten echt spuugzat nu.
Ik heb echt met je te doen. Ik hoop dat je een beetje op andere gedachtes kunt komen zodat je er niet al teveel mee bezig bent. Minder stress wil meestal wel positief uitwerken. Mja ik weet hoe ik zelf was afgelopen week, tis moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Mijn duimen draaien nu extra hard voor je!
Dat is lief van je! Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Zolang ik afleiding heb dan gaat dat ook goed. Maar wanneer die afleiding er niet is, dan is dat inderdaad moeilijk...