@Dubke7 je leest hier zo vaak dat vrouwen allerlei symptomen hebben en toch gewoon ongesteld worden. Dat maakt wel dat ik probeer terughoudend te zijn. Maarja, dat hopen het is niet tegen te houden! Pff ik zit er elke vrije minuut van te dromen! Maargoed tegelijkertijd probeer ik dus realistisch te zijn haha. Bovendien ben ik net gestopt met de pil, goede kans dat mijn lijf nu wat op hol is geslagen. Gisteravond zat ik op de bank en voelde ik weer een tijdje helemaal niets, behalve een opgeblazen buik voelde ik mij gewoon mijn normale ik. Totdat ik ging opstaan en lopen om naar bed te gaan, pff alsof er iets zwaars in bekken lag ofzo. Er lag een druk op mijn schaamstreek en in mijn liezen. Was niet fijn! En mijn buik was zo opgeblazen dat ik er serieus zwanger uitzag, of alsof ik een minimeloen zo had doorgeslikt haha. Nu ben ik net wakker en voel mij eigenlijk hetzelfde als gister overdag. Drukkend gevoel in de onderbuik alsof er een ballon zit. Lichte brok in de keel. Hier geen misselijkheid te bekennen, en hoop ook dat die niet komt eigenlijk (wel of niet zwanger).
Hoe is het nu? Ik heb raar gedroomd joh! Had een positieve test in handen, was echt zwanger maar ergens ook bewust dat ik slaap en het nu niet zeker weet. Heel apart Misselijkheid valt hier mee, heel licht het gevoel te hebben wat weeïg te zijn. En jij @Parmezaan? Voel jij al iets?
@Parmezaan ja realistisch probeer ik ook te blijven maar tis gewoon raar dat je dingen voelt die je normaal niet voelt haha.. blijft altijd hopen dat het goed zit he @Vaatdoek Ben dus gaan slapen terwijl ik me beetje misselijk voelde en om half 3 vannacht wakker geworden van steken in mn buik linksonder. Uurtje daarna weer in slaap gevallen en vanmorgen hadk echt het gevoel dat ik moest spugen maar eerder door de steken in mn buik dan de misselijkheid.. Leuk die dromen he
Ik voel mij nog steeds hetzelfde als dat ik mij gisteren overdag voelde. Geen nieuwe symptomen. Voel mij opgeblazen en ik heb nog steeds een drukkend gevoel helemaal onderin mijn buik. En dat brok in de keel gevoel. Voel mij vandaag wel wat minder licht in mijn hoofd dan ik mij gisteren voelde... Hier geen dromen trouwens. Ik slaap als een blok beton haha en ben mij van geen dromen bewust, zoals altijd. Kan mij voorstellen dat zulke dromen het wachten ook niet makkelijker maken.
Ik heb dus best gedaan vanmorgen, twijfel of ik dan in droger is maar toch geloof ik wel dat ik iets zit. Ik voel mij nooit zo zoals ik me nu voel
@Parmezaan drukkend gevoel heb ik ook, maar dat voel ik normaal ook als ik richting menstruatie ga dus dat is voor mij niet anders, wel de steken die erbij komen. Jij hebt zondag je Nod toch? Wanneer wil je gaan testen? @Vaatdoek ik lijk idd wel een licht streepje te zien! Geen idee of het een in droger is.. heb je de foto direct genomen? Spannend! Ik duim voor je dat het donkerder zal oplopen!
De foto is een kwartiertje naar de test genomen. Ben erg benieuwd. Wanneer wil je testen Parmezaan? Wie weet komen dromen nog.
@Vaatdoek ik geloof ook dat ik iets zie! Hoe lang duurde het voordat je wat zag? @Dubke7 ja daarom weet ik dus ook niet wat ik moet denken, wat ik voel kan net zo goed op een komende menstruatie duiden. Het is vooral dat ik afgelopen vrijdag die heftige steken had en dat ik die brok in mijn keel en dat boeren heb, wat het extra onzeker maakt voor mij. Een deel van mij wil zondag pas testen, als ik dan niet ongesteld ben. Maar denk dat ik zal zwichten en eerder zal testen. Op z'n vroegst donderdag heb ik met mijzelf afgesproken.
Herkenbaar wat je zegt over het onzeker worden ervan.. Ik wil het vooral gewoon heel graag dus bij elke verandering heel alert terwijl het ook niks kan betekenen. Ik wil wachten tot maandag en mn vriend zegt datk gewoon moet testen als ik paar dagen over tijd zou zijn. Het is pas ronde 1 voor ons dus hij wil het liever allemaal nog op zn beloop laten gaan. Mja die dingen wat ik voel maakt me dan toch wel heel nieuwsgierig dus probeer te wachten tot maandag mja... Wie weet hoe het zal lopen, mss word ik wel eerder ongesteld (wat ik natuurlijk niet hoop ).
@Dubke7 Herkenbaar! Mijn vriend staat er ook zo in, liever later dan vroeger testen. Zo stond ik er van te voren ook in haha. Maar inderdaad, je gaat op alles letten.
Ik denk dat als ze in onze schoenen stonden dat ze net zo zouden zijn als ons en het moeilijk zouden vinden om te wachten haha. Heb de neiging om testjes te gaan halen mja wil het ook niet achter zijn rug om doen . Dus toch maar braaf wachten.. En het grappige is dat ik hem altijd vertel als ik weer pijn heb ofzo en dat ie zich dan echt afvraagt hoe het toch komt dat ik die steken heb enzo.. Hij is zooo nuchter en ik zit met mn hoofd al praktisch in de wolken
Hahaha! Ja ik weet wel zeker dat ze er anders in zouden staan als zij in onze schoenen zouden staan! Maar ik merk wel dat mijn vriend het allemaal heel spannend vind. Hij wil ook zoooo graag in verwachting raken! Alleen weigert hij te gaan dagdromen dat het nu al raak zou kunnen zijn. Het lukt hem veel beter om er nuchter in te staan, immers is de kans dat het raak is per maand maar zo'n 15% voor gezonde stellen. Hij blijft echt realistisch. Maargoed, hij heeft inderdaad geen buik waarin van alles borrelt
Ik dacht vrij snel iets te zien. Heel minimaal maar na 15 minuten dit resultaat. Dus echt betrouwbaar... ik weet het niet zo goed Haha. Wat fijn dat jullie mannen er ook nuchter in staan. Altijd goed. Beter zo dan een grote teleurstelling krijgen.
Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog een test wagen, ik snap dat je het niet zo goed weet. Het is ook nog wel vroeg...
Ja precies, misschien dat ik er morgen een Kv5 tegenaan gooi. Haha. We zullen het wel zien. Ben wel erg benieuwd, nog steeds voornamelijk onder mijn navel duidelijke diepe krampjes die ik ergens lijk te kennen van de zwangerschap van mijn zoontje. Maar ja zeker weten... dat doe ik niet. Ben gewoon veel te nieuwsgierig wat in dit soort gevallen een valkuil is voor jezelf
Ik begrijp je nieuwsgierigheid volledig! Hopelijk duiden die krampjes inderdaad ergens op en heb je gauw een knallende test in handen
Mwah niet meer zo misselijk als gisteren, bij vlagen nu. Wel krampjes linksonder mn navel. Hoe voel jij je vandaag? Lastig om niet te testen he