Wachten duurt zo lang..., wie doet er mee

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vaatdoek, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    @Dubke7 oef die symptomen van jou zijn wel erg hoopvol!
    En lief van je! Ik gun het jullie ook!

@Vaatdoek wat jammer weer! Maar het is inderdaad nog vroeg. Een negatieve test zegt op dit moment nog niets. Morgen weer een dag ;)

Vaatdoek vindt dit leuk.
  2. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Zo is dat, ik hoop maar met goed nieuws, wat voor jullie net zo is.

Hoe is het jou @Dubke7?

3. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Hier is mn buik een stuk rustiger geworden en misselijkheid is weg. Soms wat steekjes maar het opgeblazen gevoel is er wel nog.. Ik denk vooral dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is.. We zullen zien maar heb het gevoel dat ik toch ongesteld zal worden :p Mja zolang er niets is blijven we hopen haha.

Vandaag naar de zwemles van mijn peetkindje van 5 meegegaan.. Kwam er een moeder met een baby van 4 maanden oud binnen gelopen.. Dan begint het toch wel te kriebelen hoor haha. Kon m'n ogen niet van het meisje afhouden :roflmao:

Hoe is het verder bij jullie?

Vaatdoek vindt dit leuk.
  4. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Grappig, maar wie weet. weer afwachten.

hier sinds vandaag de steekjes weer terug, weer onder mijn navel. vandaag de hele dag zitten gapen, komt niets uit handen en kan mijn zoontje echt op bepaalde momenten niet handelen, of te moe voor. Maarja,
    soms heb ik wel eens van die dagen. Dus ik zie het wel. Besloten vrijdag pas weer te gaan testen.

Ja lief he die kleintjes. Daar gaan je eierstokken flink van tekeer hahaha.:D

Dubke7 vindt dit leuk.
  5. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Oeh van de ene kant wel weer fijn dus om die steekjes te voelen hihi. Dat gapen kan ik me wel in herkennen. Krijg ook niet veel gedaan, mja afgelopen nacht ook slecht geslapen dus dat komt ook daardoor. Goed dat je wacht tot vrijdag. Ik ben heel benieuwd wat eruit zal komen! En ja, die kleintjes... Had haar zo kunnen meenemen mja das ontvoering he :p

6. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Oohh ja dat is zo herkenbaar! Ik kan helemaal week worden als ik baby's zie!

Wat lastig toch he dat die symptomen zo kunnen opkomen en gaan.

Hier ook een beetje een bluh dag, maar dat zal ook wel door het weer komen. Ik werd echt somber van die regen en grauwigheid vanochtend. Verder voel ik mij net als vanochtend nog steeds niet zwanger. Ik ben nu wel veel rustiger in mijn hoofd, zit niet meer op alles wat ik voel te letten. Dat is wel fijn eigenlijk. Ik ga zaterdag een test wagen denk ik en dan zien we wel. Maar ik verwacht nu niets meer.

Vaatdoek en Dubke7 vinden dit leuk.
  7. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Dit weer werkt inderdaad niet echt mee he. Ben ook niet meer zo vrolijk als dat ik gister was haha. Wel fijn om weer wat rustiger in je hoofd te zijn toch? Zelf ben ik dat nog niet zo, maar zou het eigenlijk allemaal een beetje los moeten laten. Ik ga zaterdag testjes bij kv kopen en dan hopen dat ik mezelf in kan houden :p Ben benieuwd wat jou test uit zal wijzen! Ik duim voor je :)

Vaatdoek vindt dit leuk.
  8. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Ja dat vind ik wel fijn. Ik kan mij nu eindelijk weer eens wat focussen op werk enz :p
    Het is ook moeilijk om los te laten! Ik snap je wel. Het is dat ik mij nu echt totaal niet zwanger voel, maar mocht er weer een symptoom opduiken dan word ik vast weer helemaal gek. Ik ben ook benieuwd naar jouw test. Ik hoop dat je een dikke vette streep krijgt ;)

Vaatdoek en Dubke7 vinden dit leuk.
  9. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd meiden.
    Hoop het voor ins allemaal Haha. Zou wat zijn. Hihi

Parmezaan en Dubke7 vinden dit leuk.
  10. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Nou hier net boven de plee gehangen.. Voelde me echt heel misselijk opeens, nu gaat t gelukkig weer.. krampen zijn weer aanwezig en gerommel in mn buik. Raar lijf :p

Vaatdoek vindt dit leuk.
  11. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Phoe je houdt het wel spannend zeg!

Dubke7 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  12. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Nouja zeg. Haha bizar.
    Hier wel aardig wat steekjes. Vooral bij inspanning. Weer rechts en beetje linksonder mijn navel

Dubke7 vindt dit leuk.
  13. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Zelfs mn vriend begint het zo spannend te vinden :p Gek toch hoe je lijf van het ene op het andere moment zo kan veranderen!
    @Vaatdoek klinkt goed!

Vaatdoek vindt dit leuk.
  14. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Hahaha ik hoop het maar dat het goed is.
    Snap dat je vriend het ook spannend vindt. Dat is het ook Haha, en die mannen staan op een zijlijn, dus die zien en horen alles, meer niet.

Dubke7 vindt dit leuk.
  15. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Hoe is het met jullie @Dubke7 en @Parmezaan?

Hier vannacht goed geslapen nergens geen last van. Tot ikndt opstond en weer die kraampjes voel. Lijkt ook wel als je tegen de wastafel staat alsof er 'iets' in de weg zit. Mmmmm M'n ei of toch... :roflmao:

16. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Ja klopt, heb ik ook als ik tegen het aanrecht sta die vrij laag is bij ons.. Worden de steken ook erger bij mij. Vannacht gedroomd over positief testen, vaak wakker geworden en weer verder dromen erover haha.. Wel misselijk wakker geworden rond 5 uur dus slapen zat er toen niet meer in. Sinds gisteravond ook last gekregen van gevoelige borsten mja kan ook met een menstruatie te maken hebben alhoewel het normaal nooit zo'n pijn doet. Nu is een lichte aanraking al pijnlijk. Klinkt allemaal veelbelovend maar toch heb ik het gevoel dat mn lichaam me voor de gek houdt :p Jullie nog leuk gedroomd?

Ohja vannacht werd mn vriend 'wakker' soort slaapwandelen wat hij doet maar dan niet wandelen. En toen begon hij kusjes te geven op mn buik en ertegen te praten, dingen die ik niet verstond.. Vond het zo schattig! Heb me kapot gelachen toen ik het hem vertelde en hij er niks meer van kon herinneren haha!

Vaatdoek vindt dit leuk.
  17. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Hahahahaha wat lief!!! mijn man deed vroeger altijd soort van slaapwandelen, inmiddels is dat overgegaan naar praten:mad: soms zo irritant! haha Maar dan herinnert hij zich daar ook niets meer aan.

Ik had de nacht van zondag op maandag gedroomd dat ik positief testte. Vannacht ook vaag gedroomd, dat ik neusspray in wilde doen omdat mijn neus dichtzat. Maar de spray ligt in een grote kast in de slaapkamer en had geen zin om te lopen, dus droomde ik dat ik het toch had gespoten, terwijl ik onbewust dacht, dat kan niet want ik slaap. Zoiets was het ook de nacht van zondag op maandag.

Maar klinkt goed inderdaad. Ik nog geen last van borsten. hoop dat dit nog komt :) tot nu toe alleen de steekjes nog. Ben benieuwd. Wanneer ga jij ook alweer testen?

Dubke7 vindt dit leuk.
  18. Dubke7

Dubke7 Lid

3 jul 2017
    96
    55
    18
    Vrouw
    Haha leuk die vage dromen :roflmao: Ik haal zaterdag testjes in huis en dan wil ik me proberen in te houden tot maandag mn NOD.. Mja als ik ze in huis heb weet ik niet of ik me nog langer in kan houden :p

Vaatdoek vindt dit leuk.
  19. Parmezaan

Parmezaan Actief lid

10 jul 2017
    109
    82
    28
    Vrouw
    Ohh @Dubke7 je maakt het steeds spannender! En wat grappig en schattig van je vriend zeg! Haha :D

Hoop echt voor jullie allebei dat het raak is. Kan jij je nog inhouden om te testen @Vaatdoek ?

Hier geen symptomen meer. Ik denk echt dat het niet raak is deze ronde. Ga dit weekend voor de zekerheid wel testen hoor! Maar kijk nu eigenlijk al uit naar de menstruatie (hopelijk komt ' ie snel) en de volgende ronde met nieuwe kansen.

Dubke7 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  20. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Haha spannend, officieel is woensdag mijn NOD maar twijfel dus of ik mijn ei niet eerder heb gehad.
    Ben benieuwd ook bij jou hoor!
    Dus ik zie wel wat ik doe. Misschien morgen maar misschien ook wel later. :D

Deel Deze Pagina