Jahoor ik kan mij nog best goed inhouden, beter dan maandag hahahaha. Je weet het nooit, soms hebben mensen helemaal geen klachten en toch zwanger. Maar snap je gevoel. een test wagen is altijd goed om het echt zeker te weten.
Ik hoop dat je een van de zovelen bent zonder symptomen die toch zwanger is haha. Zou zo leuk zijn als er deze maand al iemand zwanger blijkt te zijn!
Oké oké, mega stront eigenwijs. Toch een test gedaan omdat mijn gevoel zo sterk is. Dit is een foto van 5 min na de test
Haha moet zo lachen om jou! Maarrr ik zie wel heel licht een streepje en tis nog vroeg dus genoeg tijd om het op te laten lopen! Woensdag was je NOD toch? Spannend hoor! Nu heb ik ook de neiging om een test te doen haha.. *hou je in, jou je in*
Nou idd, ik hoop dat ze mooi oplopen. Oh echt hoor dan denk ik bij mijzelf, wat ben je toch ook een doos. Heel stellig zeggen niet doen, adviseer je anderen het niet te doen en wat doe je zelf?
Ik geloof ook dat ik iets zie. Maar ik vind dat turen zo lastig! Hopelijk heb je over een paar dagen een mooie streep staan
Dank @Parmezaan. In het echt zie je het streepje zonder te turen. Benieuwd hoe deze inderdaad over een paar dagen is
Wel prima. Heb een beetje een baal gevoel over deze ronde. Maar tegelijkertijd is het nog maar zo kort geleden dat ik met de pil ben gestopt. We staan nog maar net aan het begin van een spannende reis. Dat besef doet mij wel weer goed.
Je lijf kan wel flink van slag zijn ja als je gestopt bent met de pil, maar je hebt er gelukstreffers bij zitten. Ik hoop dat daar bij zal gaan horen heel snel! Snap je gevoel wel hoor.
Wanneer ben je gestopt met de pil? Ben zelf ook niet zo lang geleden gestopt namelijk maar had wel direct een normale cyclus na onttrekkingsbloeding. Ben benieuwd of het deze maand ook zo goed zal gaan mocht ik niet zwanger zijn!
Ik ben 17 juni gestopt. De strip was toen nog niet op (wilde de strip eerst gewoon afmaken) maar ik kreeg tussentijds al een lichte bloeding, waarschijnlijk omdat de pil had doorgeslikt i.v.m. vakantie. Dus toen ik sowieso al ongesteld werd, dacht ik ach dan stop ik er maar meteen mee. 2 dagen later werd de ongesteldheid heftiger (dat klopt ook wel, die begon namelijk altijd 2 dagen na het eind van de strip). Ik heb die dag, 19 juni, dus als eerste dag van de cyclus genomen. 28 dagen daarbij opgeteld maakt dat a.s. zondag dan mijn nod is.
Uh nee wacht ik kijk nu terug in mijn agenda waarin ik het heb genoteerd. 16 juni gestopt, 18 juni als eerste dag van de cyclus gerekend. 28 dagen daarbij opgeteld is inderdaad a.s. zondag.
Ik ben 19 mei gestopt door het afmaken van de strip en gewoon netjes mn bloeding gehad en inmiddels mn eerste cyclus van 27 dagen erop zitten, mja de huidige cyclus tel ik pas mee als ronde 1 ivm stoppen anticonceptie op 1 juli wat tevens toen rond mn eisprong is geweest. Merk dat ik steeds meer moeite heb om mezelf in te houden betreft het vertellen dat we ermee bezig zijn. Vind het zo spannend om maandag een test te doen maar wil het liefst honderduit praten met een vriendin of mn moeder ofzo Hopelijk blijft ongesteldheid bij ons weg! Grappig dat we rond dezelfde NOD zitten