wachten duurt zo lang...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dientje, 4 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai hai

Hadden of hebben jullie dat nou ook, het wachten op de volgende echo lijkt wel een eeuwigheid.
    Ik heb pas weer een 2e echo op 16 oktober en de eerste was 11 september.
    Je zou denken ach het is maar een maandje maar het duurt zoooooo lang pfff....

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou ik heb dat ook hoor! Ik vind de tijd zo ontzettend langzaam gaan! Het lijkt wel alsof het helemaal niet op schiet... Terwijl iedereen zegt als ze vragen hoever ik al ben zeggen: dat gaat ook snel zeg... Maar voor mij niet! haha!

3. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    ik had de eerste echo met 7 weken ik weet niet eens wanneer de volgende is ik weet wel dat ik dinsdag naar de vk moet.
    Dus heb ik dat ding bij www.bellytalk.nl besteld en ik heb gister voor de eerste keer het hartje GEHOORD... joepie

groetjes kimberly

4. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Eg wel, dat het lang duurt! :rolleyes:

Ik heb vorige week m'n termijn echo gehad en mag 24 oktober het hartje komen luisteren en voor mijn gevoel duurt dat eeeeeuwen!

Ik tel de dagen, dan lijken de weken sneller te gaan...alleen de maanden, die duren lang. 8) (vrouwen logica?)

5. Mirielle

Mirielle Actief lid

30 sep 2006
    138
    0
    0
    Almere
    Vind ik ook, het duurt erg lang. Ik vind sowieso dat het begin van de zwangerschap erg lang duurt, ook omdat ik met dan vreselijk ellendig voel en maar hoop dat dit snel voorbij gaat. Je merkt, ziet en voelt je kindje dan ook nog niet. Al met al vind ik het lang duren.

6. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Het duurt heel erg lang allemaal heb onze eertste echo gehad met 7 weken en 12 oktober mogen we weer en ik ben echt aan het aftellen.

7. Sigietje

Sigietje Actief lid

11 okt 2005
    150
    1
    0
    Oostakker Belgiƫ
    de laatste keer dat wij een echo hadden was op 4 juli, de volgende keer is op 13 oktober ... dus van wachten gesproken :)

8. Niet meer actief

De eerste 20 weken waren verschrikkelijk. :( Ik werd ook gek van het wachten op de volgende echo. Ik heb toen tussendoor een pretech laten maken bij een echobureau :oops: 8)
    Ik was bang dat het zou misgaan. Ik heb al 2 jaar geleden een MK gehad.

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    het duurt allemaal ellendig lang! eergisteren een echo gehad en nu is't terug 4 weken wachten! Pffff. Dan is het een 3D echo en weten we normaal gezien het geslacht. Dat maakt het allemaal nog langer duren! Maar toch liever wachten op een volgende echo dan elke maand opnieuw wachten of je ongi uitblijft! DAT WAS VRESELIJK!
    Daarmee kom ik de dagen wat sneller door!

Groetjes

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wist wel dat ik niet de enige was ;)
    Maar bianca je hebt wel gelijk beter dan wachten tot je ongi uitblijft dat is ook erg frustrerend.

Groetjes nandine

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik vind het juist veel te snel gaan...ik ben nu 19 weken en sinds ik er met 7 weken achter kwam is de tijd voorbij gevlogen. Volgende week om deze tijd de 20 weken echo en de laatste echo was met 11 weken maar het voelt echt niet als 9 weken wachten. Ik ben natuurlijk ook veel tijd kwijt aan mn dochter dus de dagen gaan zowiezo wel snel.Mn man moet me echt herinneren aan de afspraken bij vk enzo. Ik vind de mijlpalen van 12wk, eerste schopjes, 20 wk ed zich ook zo snel opvolgen... Voorlopig zal dit de laatste zijn dus ik wil nog ff heel bewust genieten van dit en de rust. Voor mij mag het wel iets langzamer allemaal. Misschien onbewust ookal een beetje zenuwen voor straks... opnieuw een baby in huis. Toen ik zwanger was van mn dochter kon het me niet vlug genoeg gaan maar nu weet ik wat voor moois en minder moois ons te wachten staat.

12. kristel

kristel Niet meer actief

Hier nog z'n ongeduldige zwangere. Ik heb al 2 jongens en ik krijg morgen mijn 20 weken echo. Ik wilde eerst het geslacht niet weten, maar sinds ik een aantal weken geleden besloten had het toch te willen weten zit ik de dagen af te tellen. Uiteraard wil ik natuurlijk ook weten of het kindje helemaal gezond is.

13. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    ik sluit me bij jullie aan,

ik schrok deze week eigenlijk wel een beetje hoor,
    ik dacht: de helft zit er al op. een maand lijkt wel een week zo snel vliegt de tijd.
    zal er inderdaad wel mee te maken hebben dat we al een kruimel rond hebben rennen en we er dan ook niet zo bewust mee bezig zijn als bij de eerste zwangerschap.

Aan alle dames die het lang vinden duren wil ik alleen maar zeggen.
    Geniet er nu lekker van want voor je het weet kom je uren te kort. :rolleyes:

14. Gwennie

Gwennie Lid

18 apr 2006
    63
    0
    0
    Ik vind het ook allemaal zo lang duren. Afgelopen donderdag voor een intake naar de verloskundige. Ik dacht nu schiet het op! Over 2 weken een echo en dan nog 2 weekjes en dan zijn we 12 weken....
    Nou, mijn eerste echo krijg ik pas eind oktober, dat is over een dikke 3 week! Dus dat viel ff tegen.... Maar ja, als het dan allemaal ok is, dan kan ik het wel gelijk aan de hele wereld vertellen, want dan ben ik 12 weken!

Ik vind het ook errug lang duren. Het ene moment durf ik er al een beetje van te genieten en het andere moment ben ik weer superonzeker/bang dat het misgaat. Zoals vanochtend: ik voelde dat mijn borsten minder gevoelig waren en dacht:"Oh jee, het zal toch niet..."

Gwennie

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    De eerste weken gingen langzaam.
    Ook wij wisten het al bij 4 weken, en bij 9 weken naar de vk. En daarna bij 15 weken, en maandag dus na 5 weken 20 weken echo, dan over 2 weken weer vk.
    Stiekem begint de tijd nu echt wel snel te gaan hoor, ben al op de helft (tenminste morgen dan he hahahahaha)
    En dan gaan we ook nog eens over 3 weken trouwen.

Geduld is een schone zaak en het gaat zo echt wel sneller!

Deel Deze Pagina