Gisteren weer bloed verloren. Ben nu bijna 10 weken. in mijn 5e week heb ik ook bloed verloren, maar dat is goed gegaan. een week moeten wachten in onzekerheid voordat de verloskundige kon zien of de baarmoeder gegroeid was. Een week later heb ik het hartje zien kloppen. Wat een enorme geruststelling was. Nu gister weer bloed verlies en weer schrikken natuurlijk. Omdat mijn moeder het ook heeft gehad toen ze zwanger was van mij ben ik enigzins gerustgesteld. Ook weet ik dat de kans klein is dat het fout gaat. Omdat ik geen krampen heb en ook omdat als je het hartje gezien heb de kans klein wordt. Toch blijft het je onzeker maken omdat je toch niet wil dat het fout gaat. Maandagavond moeten we naar de VK. Dat duurt dus nog even. Tot nu toe heb ik geen bloed meer verloren dus dat is goed. Maar toch. Pfffff ik dacht dat zwanger zijn iets moois was. Ik heb alleen maar last van onzekerheid door dat stomme bloed. Zo dat moest ik ff kwijt.
Wat rot voor je, peanuts! Ik hoop dat het bloeden wegblijft! Gelukkig heb je geen kramp en heb je het hartje gehoord! Ik begrijp je onzekerheid ook heel goed, heb zelf geen bloedverlies, maar ben af en toe ook zo bang dat het niet goed gaat! (rare afscheiding enzo ) HEEL VEEL STERKTE, ik duim voor je! x
Mijn nichtje had elke maand, zo rond de datum waarop ze anders ongesteld had moeten worden, last van wat bloedverlies. Dit heeft ze de hele zwangerschap gehad. Omdat ze hier heel erg onzeker van werd, zou ik ook worden en ik vraag me af wie dat niet zou hebben, mocht ze vaker voor controle komen. Groetjes Anita
dat zou wel kunnen kloppen de vorige bloeding was 5 september. zal het maandag meenemen als ik bij de VK ben. wie weet is het gewoon dat. thx voor jullie berichtjes