Wachten duurt zo lang!!

Discussion in 'De bevalling' started by mama to be, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama to be

mama to be Actief lid

Jan 1, 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Goedemorgen, waarom duurt wachten altijd zo lang? Zit met smart te wachten om mijn tweede te kunnen bewonderen. Begin slechter te slapen en ben gewoon ongeduldig!!!:D Zo dat moest ik even kwijt!

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hihi soms is een bordje met nog 3 dagen , nog 2 dagen , nog 1 dag, vandaag ga ik geboren worden wel makkelijk he.

wachten is niet leuk, maar jij weet ook dat je het je straks niet meer echt herrinert.. nog even en max. nog 2 weken! dus jouw bordje met nu nog maximaal 14 dagen is op.. morgen nu nog max. 13 dagen..

Of gewoon vandaag bevallen.. nog veel beter.. !
    succes.

3. melle

melle Bekend lid

May 31, 2006
    921
    1
    0
    Hier in zelfde schuitje.... Maar ik ga er maar van uit dat ik gewoon 2 weken overtijd ga, kan het alleen maar meevallen (mijn zoontje was ook 10 dagen overtijd...)

4. cinderella28

Dec 10, 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook aan het wachten, morgen komt de verloskundige om te strippen omdat ik door bekkeninstabiliteit bijna niets meer kan. Ik hoop dat het gaat helpen en dat ik het weekend ons mannetje kan bewonderen.

succes allemaal wachten valt echt niet mee

5. mirthe1984

Dec 2, 2007
    33
    0
    0
    heey meiden

wachten duurt inderdaad erg lang ja... kan er over mee praten
    ben vandaag 3 dgn overtijd.
    Mijn moeder is jarig dus hoop vandaag nog ff niet te bevallen maar ja... je hebt het niet voor het zeggen.
    Heb me twee weken heel moe gevoeld en alles deed pijn vooral tussen mijn benen!!
    maar sinds 2 dagen voel ik me heel fit en opgewekt???
    Moet morgen naar de verloskundige en hoop dat ze misschien proberen een beginnetje te maken of zo

Jullie ook succes met wachten..... ook al valt het niet altijd mee!

6. aukie

aukie Actief lid

Apr 6, 2008
    343
    0
    0
    Hier een super ongeduldige mama, ik heb nog niet eens mijn due date bereikt :)
    Maar wil gewoon de baby ontmoeten, niet meer wachten tot die stomme bevalling begint.
    Success allemaal :)

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

WAchten duurt indd erg lang!!
    Vooral als er in je omgeving OVERAL baby's worden geboren!
    De weken gaan zo snel maar ook, ohh zo langzaam!!

Succes!

8. mama to be

mama to be Actief lid

Jan 1, 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik heb gister bij de verloskundige te horen gekregen dat je met 41 weken ook al ingeleid mag worden. Maar hoop dat ik dat niet meer ga halen.

9. stoetel

stoetel Fanatiek lid

Dec 18, 2007
    1,108
    0
    0
    Brabant
    Hier ook een mevrouwtje ongeduld.;)
    Ik denk er ook heel de dag aan. S' avonds als ik ga slapen denk ik, misschien vannacht. En als ik dan s' ochtends wakker word denk ik, weer een dag voorbij.;) Mijn man heeft er minder last van. Hij zegt ook zelf dat hij de afleiding op zijn werk heeft. Tja, ik heb erg last van mijn liezen en kan niet ver meer lopen of het huishouden doen (behalve lichte dingetjes) Dus ik zit veel achter de laptop, beetje tv kijken, lezen, puzzelen. En dan duren de dagen best lang.
    Wat een geklaag als ik het zelf zo lees, haha. Maar het is fijn om er met 'lotgenoten' over te kletsen. Iedereen succes met geduld hebben en onthoud 1 ding: Na 42 weken hebben we allemaal ons kleintje in onze armen!:D

Liefs

10. jelisa

jelisa Actief lid

Apr 28, 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi

Ik ben nog niet eens bij mijn uitgerekende datum hoor. Ik ben maandag pas 38 weken, maar omdat ons kindje in een stuit ligt willen wij graag een ks.
    Afgelopen maandag naar het zh geweest en de gyn gaf ons advies om voor een stuitbevalling te gaan.
    Maar dit willen we zelf niet. Aankomende maandag moeten we weer terug komen en dan 'hakken we de knoop door' zo zei de gyn.
    Dus dat wachten op maandag en die spanning van: wat gaan ze nou doen als ze weten dat we een ks willen. Hoe reageert de gyn erop, terwijl die stuitbevalling als advies had gegeven enz. enz. Dat maalt allemaal door mijn hoofd. En dan duurt wachten ook zooooooooo lang!!!!

11. romy2003

romy2003 Lid

Feb 8, 2010
    79
    0
    0
    Hier ook iemand die met smart is aan't wachten op ons tweede wonder.
    Duurt mij ook veelste lang ,ben benieuwd als ze veel op haar zusje lijkt.
    En inderdaad Stoetel ,als ik naar bed ga savonds denk ik ook misschien vanacht en dan is het toch weer een kleine teleurstelling dat ze er nog niet is sochtends.
    Iedereen veel succes met de laatste loodjes!!!

Groetjes van Dagmar

12. sas2008

sas2008 Actief lid

Nov 24, 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Hier nog eentje :) Het rommelt nu wel een beetje maar is helaas nog geen enkele garantie... de baby is hier nog flink druk en bij mn eerste was die zeker een aantal dagen achter elkaar superrustig voordat de bevalling begon of wil dat niet zeggen dat dat weer zo is??

Hoop iig dat t niet al te lang meer duurt voor ons allemaal!

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben het ook zat! ;) Zoonlief was er inmiddels al... dus nu valt me iedere voorwee al helemaal op... 'zal het dan nu eindelijk...?'

En inderdaad, die teleurstelling 's ochtends als het 's nachts niet is gebeurd...

14. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    o gelukkig ben ik niet de enige. Hoor iedereen zeggen ach als je er niet op wacht komt het vanzelf. En dat is natuurlijk ook wel zo maar ben er zo klaar mee. Mijn dochter kwam 3 weken te vroeg had nu ook een beetje gehoopt op een vroege komst.hihi

Wordt gewoon zwaarder nu en met zon wervelwindje in huis die snachts enorme last van haar doorkomende hoektand heeft wil ik wel graag dat het achter de rug is. Voel ik me zelf ook weer wat fitter.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    En hier nog een.... (dag mama's *zwaai zwaai* uit het oktober topic :) ) ...
    naar de anderen: Komen jullie niet mee schrijven in het oktober topic ;) ? Daar is het inmiddels zo rustig met al die meiden die al wel bevallen zijn :p

Share This Page