wachten duurt zo lang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door San, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San

    San Lid

    25 aug 2005
    17
    0
    0
    Hey dames,

    ik ben het wachten beu, maar durf niet testen, want ben bang voor weer een negatieve test. Het is niet de eerste keer dat ik onregelmatig ben en ik wil me de teleurstelling en de nutteloze kosten van een test besparen...langs de andere kant ... heb me voorgenomen van maandag te testen, als de :evil: er dan nog niet zijn... het rare is, dat ik momenteel eigenlijk nergens last van heb. soms een beetje draaierig, maar dat is al...heb wel last van een beetje witverlies. Het is niet echt bruin, maar eerder gelig van kleur. Toch een teken dat de :evil: eraan komen?
    Pff, had me voorgenomen er ni teveel mee bezig te zijn en van 't slechtste uit te gaan, maar nu begin ik toch een beetje hoop te krijgen...
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Oh ellendig is dat wachten he!
    Tja als je test weet je wel waar je aan toe bent.

    Pim
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Vind testen ook eng.
    Ben toch bang dat deze negatief is.
    Je bent nu 5 dagen overtijd; weet je al wanneer je wil (durft) te testen.
    Duim voor je.

    Silly
     
  4. San

    San Lid

    25 aug 2005
    17
    0
    0
    Hey Silly

    Als ik zolang kan wachten, test ik maandag, dan ben ik een week overtijd. De zenuwen gieren door mijn lijf.
    Bij het minste dat ik voel denk ik, ja nu zijn ze daar! Om gek van te worden! :) Ik probeer positief te blijven, als het niet zo is, proberen we het volgende maand weer hé. Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat het deze maand raak zou kunnen zijn...
     

Deel Deze Pagina