Hi meiden, Sinds afgelopen vrijdag gebruik ik voor een cryo terugplaatsing Decapeptyl (9 dagen) en Progynova. De Progynova zit nu op de laagste dosering (1 tablet van 1 mg per dag), morgen ga ik dit ophogen naar 2 tabletten van 1 mg en vanaf zaterdag naar 3 tabletten van 2 mg. Nu heb ik waanzinnige hoofdpijn. Paracetamol haalt enigszins de randjes er af maar licht en geluid trek ik slecht. Van de ivf verpleegkundige heb ik begrepen dat dit een bekende combinatie bijwerking is van deze 2 medicijnen die tegen elkaar in werken. Ik mag Paracetamol en daar blijft het voor nu bij. Toevallig ook heel druk op het werk dus in bed gaan liggen zit er even niet in. Zijn er meer meiden die dit hebben gebruikt en deze bijwerkingen hadden? Duurde het lang voordat het beter ging want ik zie nu al op tegen die verhoging qua medicatie (zondag laatste Deca injectie). En ging de hoofdpijn weg toen je geen Deca meer hoefde te spuiten? Mochten jullie nog iets anders gebruiken dan Paracetamol of hebben jullie tips tegen de hoofdpijn (behalve dan in bed gaan liggen want dát zit er echt even niet in nu)? Dank je wel alvast!