Hallo, Even een vraagje: 11 dagen na mijn bloeding (duurde maar 1 dag) test ik nu weer positief. Kan het zijn dat ik toch gewoon zwanger ben?? Of is het HCG hormoon dan nog niet uit mijn lichaam?? Ben een beetje onzeker maar goed dat zal iedereen hier wel zijn.... Liefs Shir
je geeft mij wel een beetje moed eerlijk gezegd, mijn bloeding is vandaag begonnen maar wel een vreemde zonder stolsels zeg maar wat je normaal wel hebt tijdens ongi. maar is bijna opgehouden paar druppels af en toe als ik jou was zou ik toch even contact opnemen met je huisarts
Heb je een MK gahad dan? Na een MK kan het HGC hormoon nog wel 8 weken in je lichaam blijven. Of heb je positief getest en daarna de bloeding? Als je zo twijfelt zou ik gewoon even naar de HA gaan, Veel succes.
Ik heb op donderdag de 18e mei positief getest en op 20 mei een bloeding van 1 dag. Op maandag ben ik naar de dokter geweest maar die kan dan nog niks zien moest woensdag nog maar eens testen. Ochtend urine gebracht maar daar bleek het negatief te zijn. (zie ook verhaal "om gek van te worden" daar leg ik het helemaal uit) Maar omdat bij de dokter de dokter ass. zei dat ik thuis nog eens mocht testen heb ik dat gedaan en die bleek dus positief. Nu na 11 dagen wer te hebben getest geeft mijn CB test dus positief aan. Heb afgelopen maandag naar de verloskundige gebeld en daar heb ik een afspraak mee op 15 juni..... Dussssssssssssssssss leef een beetje in onzekerheid of het nu wel is blijven zitten of niet....
@Shirin: jij ook succes meissie!!! @Nique: Ik heb dus eerst positief getest daarna bloeding en daarna weer positief.... Maar als jullie willen lees mijn verhaal maar "Om gek van te worden" Daar leg ik het uit hoe mijn verhaal in elkaar steekt. Ik heb vandaag ook maar getest omdat ik lage rug pijn heb, pijn aan mijn benen (straalt uit van lies naar boven benen). Voel me raar......
Hoi iniemienie! Da's een behoorlijke onzekerheid. Ik hoop dat 't goed zit en dat we je snel kunnen feliciteren. Liefs, Sandra
tja als je nu weer getest hebt, en deze is weer positief denk ik dat je er toch wel vanuit kunt gaan dat je zwanger bent.. jij had al positief getest toen bloeding gehad en bij de dokter negatief, op dat moment kan je hcg zo laag zijn geweest dat het niet waarneembaar was, (de jouwe test mischien op lager hcg gehalte) vaak testen vrouwen (te) vroeg en is de test positief, maar worden later toch ongesteld, dan is er tijdens de innesteling iets niet goedgegaan en begin je weer van voor af aan, als jij nu na 11 dgn een positieve test hebt tja dan is het denk ik niet anders dan je toch in verwachting bent.. als het niet zou zijn blijven zitten dan heb je nog veel te weinig hcg aangemaakt om het nu na 11 dgn nog waar te nemen je spreekt dan ook niet over een mk (wat vele trouwens wel doen) nou meid ik hoop dat je een heel goede en leuke zwangerschap mag hebben....bij deze feliciteer ik je gewoon met je zwangerschap...
ik heb enkele dagen een paar lichte bloedingen gehad. ha zeiden tegen mij dat dit wel een innesteling zou kunnen zijn. Heb daarnet veeeeeeeeel te vroeg met 6 dagen voor de nod ipv 4 dagen een test gedaan en hij was positief. het streepje is duidelijk te zien. over een paar dagen nog eens een test doen
Smoekie bedankt voor je reactie!! Ik hoop dat ik mezelf straks kan feliciteren met een zwangerschap! Ik ben te onzeker over hoe en wat..... En zoals jij redeneert zo redeneer ik ook maar kan toch nogniet echt blij zijn totdat het echt is bewezen. Stom he?? En Lana jij ook succes!! Laat je nog weten hoe het bij jou is afgelopen. Meiden bedankt en ik hou jullie op de hoogte! Spannende tijden zijn het nu voor me............. Liefs Shir
ben vandaag naar de HA geweest omdat ik nog steeds positief test. De HA heeft een inwendig onderzoek gedaan maar hij kan het niet zo goed voelen. Ook hij vind het raar dat ik nu wel positief test maar toen bij hem niet. Hij weet het nu ok niet... (fijn hoor zo'n HA ) Nu moet ik dinsdag ochtend weer mijn urine inleveren. GRRRRRRRRRRRRRRRR maar heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Ben bang dat ze dadelijk weer verkeerd testen. Wat zouden jullie doen?? Mijn schoonmoeder zegt dat ik maar naar de VK moet gaan en het daar laten testen. Hebben jullie suggesties?? Liefs Shir
ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wie de test doet hoor! maar als suggestie zou ik zeggen laat je doorsturen naar de Gyn voor een inwendige echo, misschien dat ze daar meer kunnen doen voor je, al denk ik wel dat je dan toch al zeker rond de 5 a 6 weken moet zijn voor die iets met zekerheid kunnen zeggen sterkte ermee, en ik weet het het is heel moeilijk maar je zal toch af moeten wachten.
Hai Neeltje, Ik heb gevraagd of de HA me door kon verwijzen naar de GYN maar hij vind het niet nodig. Ik moet gewoon afwachten. Hij zegt dat het nog te vroeg is om te kijken maar als ik zwanger zou zijn danben ik vandaag precies 7 weken. Ik heb vanmorgen nog maar een keer getest en heb toch echt een 2e streep. Iedereen zegt tegen me dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik zwanger ben en dat wil ik ook maar op deze manier kan ik nog helemaal niet blij zijn....................... Bedankt voor je antwoord..... Liefs Shir
jeetje wat een onzekerheid!! ik duim heel hard voor je mee! als ik het zo lees lijkt hem me ook dat je toch echt zwanger bent, maar ik kan me voorstellen dat je die onzekerheid hebt!! heel veel succes!!! liefs rebbel
Nou daar ben ik dan weer....... Ik was dinsdag dus weer terug gegaan met mijn ochtend urine naar de HA en mijn vriend ging met mijn ochtend urine naar de VK. Allebei testen ze negatief. Heb zelf ook nog getest maar die was ook negatief. Vandaag ben ik naar de VK geweest voor een inwendige echo en daar was dus echt op te zien dat ik toch de 20ste mei het vruchtje ben verloren want mijn baarmoeder was leeg................ Helaas. En of ik nu verdrietig ben?? Nu niet zo erg maar toen het de 20ste mei ging bloeden toen was ik wel verdrietig en hoopte toch dat het was blijven zitten. Mijn vriendin zei tegen"me: "Nou meissie vind het erg rot voor je maar je weet iig dat je zwanger kan raken" Nou en dat vind ik echt mooie woorden want hoeveel mensen zijn het niet al jaren aan het proberen. Ik ben nog maar net gestopt met de pil (februari 2006) dus ik ga nu gewoon weer door naar de volgende ronde!!!! We gaan weer klussen!!!!
erg vervelend dat je het heb verloren, maar je kunt het idd ook van de positieve kant zien zoals jij doet! Suc6 met klussen! liefs meliske
Wat een naar nieuws... Al had je er al rekening mee gehouden, dan nog komt het hard aan. Wel 'fijn' (nou ja, naar omstandigheden dan) dat je lichaam het zelf heeft geregeld en er geen medisch ingrijpen nodig is. Goed van je dat je er zo positief mee omgaat, maar vergeet ook niet om eventuele andere gevoelens de ruimte te geven. Veel sterkte met het afsluiten van het gebeurde! Knuf, Wendy