wij vinden deze tekst leuk: Zo lief en nog zo klein We zijn super trots Om vanaf nu met zijn vieren te zijn! moeten er nog ergens komma's en is het vieren of viertjes? kan iemand helpen voor de zekerheid
Zo lief en nog zo klein, we zijn super trots om nu met z'n viertjes te zijn! Of: Zo lief en klein, wat fijn om nu met zijn vieren te zijn! Zo lief, nog zo klein! Wat zijn we trots om nu met z'n viertjes te zijn!
Wij en we kan allebei, wat je zelf wilt dus. Ik vind vieren mooier dan viertjes maar dat kan ook beide. Je hebt nu Om met hoofdletter alsof het een nieuwe zin is, maar op deze manier kan een zin niet met om beginnen, het is dus onderdeel van een zin. Dus zo: Zo lief en nog zo klein. We zijn super trots om vanaf nu met zijn vieren te zijn!
het was de bedoeling om het een beetje onder elkaar te zetten maar niet helemaal goed gegaan. Zo lief en nog zo klein Wat zijn we trots om nu met z’n viertjes te zijn moet bij deze variant z'n zo of ook zijn?
oja ik kijk sowieso vanaf mijn telefoon dus het staat een beetje scheef maar z'n en zijn kan ook allebei! En als je het mooi vind om vanaf 'om' een nieuwe regel eronder te beginnen kan dat opzich wel hoor, bij een gedicht worden ook vaak zinenn halverwege afgebroken en staan woorden met een hoofdletter aan het begin. Volg je het nog?
haha om het nog ingewikkelder te maken hahah. Wat is dit lastig zeg! maar bedankt voor het mee denken!
Als je 'super' er echt bij wil hebben, moet je de spatie wel weglaten. 'Supertrots' is het dan https://onzetaal.nl/taaladvies/super-leuk-superleuk