Hoi Ik zou heel graag het boek Open Zenuw willen lezen/hebben. Is er iemand die het zou willen verkopen? Ik had het al bij "Te koop gevraagd" geplaatst, maar wellicht krijg ik hier meer reacties.
Ik heb het boek zelf ook (tevens meegewerkt ) en je kunt het via www.openzenuw.nl nog gewoon bestellen. Ik zie nu op de site dat je tot 8 juni kans maakt om een exemplaar te WINNEN :-D
Wow, dus jij staat er ook in? Ik hoef hem idd niet per se tweedehands. Ga hem dan idd daar maar bestellen. Bol.com en de boekwinkels hebben hem namelijk niet.
Heb net de site bekeken naar aanleiding van dit topic.. en heb em direct besteld Vond de site al zó herkenbaar.. Ben heel benieuwd naar het boek! Thnx dames voor de tip
Ik sluit me aan bij Sinja. Heb net ook even op de site gekeken. Heel herkenbaar, en heb het boekje gelijk besteld!
Ik ben ook gelijk gaan kijken op de site en herken daar ook al veel in. Dus net als jullie heb ik ook het boek besteld
Ik had het boek al!!En ik heb hem direct de eerste dag uitgelezen!! Wat een herkenning in dat boekje... Vandaag met de fertiliteitsverpleegkundige nog over het boek gehad. Zij gaat hem nu ook bestellen!!