Wachten...hoop....ik word er steeds gekker van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yustin, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    idd zeg wachten duurt erggg lang. ben nu net 2 daagjes overtijd en das voor het eerst voor mij. dit is de 6de ronde en heb nog nooit een langere cyclus dan 29 dagen gehad. als vandaag de ongi nog nie doorzet ga ik woensdag ochtend testen. maar denk nie dat het raak is. heb gewoon zo'n voorgevoel :)

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Wel spannend hoor Jesjuh :D Geen bloed geeft moed toch? hihi

3. arwen0A0

arwen0A0 Nieuw lid

14 sep 2007
    2
    0
    0
    Zelfstandige
    Rotterdam
    Helemaal eens..Al wou ik ook wel dat ik een ons geduld kon vinden onder in het schap van de supermarkt..(helaas voor mij is het altijd uitverkocht als ik de supermarkt binnen loopt..)

Moet nog 3 nachtjes wachten voor ik er een vroege test tegenaansmijt..Ja weet ook dat je beter kan wachten tot nod maar goed heb zo'n vroege test liggen..en voor zelfde geld slaat hij wel positief heb je toch een stukje rust..:) Anders doen we het tegen volgende week woensdag donderdag over (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden..:) )

Maar wat kan je lichaam je bedotten in die tussen tijd..grr heb ik meer trek als anders? Ben ik moeer als anders? heb ik griepje of is het ....?
    Zucht maar goed ga de zoveelste supermarkt maar weer bezoeken om een onsje geduld..

Gefeliciteerd voor hen waar het raak is en succes voor degenen die net als ik in zelfde schuitje zitten..

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    HEEL HEEEL HEEEL herkenbaar! En helaas er is er niets aan te doen. Geduld en vertrouwen zijn de kernwoorden (maar niet mijn eigenschappen)

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha

ja dat kan ik me voorstellen ik dacht vorige maand ook dat het zo ver was maar helaas word je dan weer teleurgesteld maar ik mijn omgeving worden ze allemaal zo makkelijk zwanger, kei leuk voor hun maar zelf baal je wel
    succes

6. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    heel herkenbaar hoor !
    Maar ja , als je iets heel graag wilt dan duurt wachten gewoon onwijs lang !
    Het lijkt dan wel of de minuten voorbij kruipen ...;)

Gelukkig kunnen we hier ons hart luchten !..

Allemaal heeeeel veel succes met wachten en ik hoop dat we elkaar snel treffen op het ''zwanger'' topic ! :)

7. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    nou hier nog steeds geen :evil: :evil: te bekennen maar ook geen 2de streepje op de test te zien. ff afwachten nog alweeerrr hhihihi zuuuccchhht

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    als mn ongi dr weer aankomt vind ik t altijd weer spannend. de tijd ervoor valt wel mee vind ik.. deze x 3 dagen overtijd.. pfff probeer dat je gedachten maar eens te verzetten. hele tijd tegen mezelf zeggen: reken er maar niet op, je word gewoon ongi! maar toch... heb je dan een klein beetje hoop... * zucht*

Deel Deze Pagina