test?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door abbey, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Kun je als je wat bloed verliest wel een goeie zwangerschapstest doen? of moet je eerst wachten tot dat het stopt?

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Geen ide, maar volgens mij verandert wat bloed niks aan de uitslag.
    Verlies je veel bloed dan? :oops:

Liefs en suc6!
    Marjo

3. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    nee tis lichtroze bloed, niet heel veel , niet zoveel en helder als bij mijn ongi zou zijn zeg maar.. dus vandaar mijn twijfel nu ook..

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Moeilijk he!
    Maar waag gewoon een test! Maar schrik niet als de uitslag (nog) negatief is. Kan nog alle kanten op. Kan ook nog te vroeg zijn!
    Wens je suc6 en zal voor je duimen!

Liefs Marjo

5. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Ik kijk het vandaag nog wel ff aan en doe morgen wel een test als het bloedverlies deze kleur houd.. als het helder rood wordt dan heb ik er niet zoveel aan denk ik om een test te doen,... tovh heb ik gehoord dat als je zwanger bent je ook wat bloed kunt verliezen , niet zo lang als je gewone ongi maar 2 -3 dagen ofzo.. wa tvoor kleur moet dit zijn dan?

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik zou niet gaan testen als ik jou was, stel dat je ongi niet doorzet dan kan je altijd een aantal dagen na je nod nog testen, tis zo zonde van je geld als je er een test tegen aangooid terwijl je al licht bloed.

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
  8. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    jah is ook zo, ik probeer wel te wachten tot het weekend :) en als mn ongi wel door zit dan gaan we gewoon de 2e ronde in.. kben nog jong.. maar hoop houden doe ik nog wel ! :oops:

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zou ook niet gaan testen, zo te zien zit je tegen je nieuwe menstruatie aan en zou het gewoon weggegooid geld zijn.....

bloed veranderd niets aan de uitslag of betrouwbaarheid van een test, maar aan je banner te zien "verwacht" je je menstruatie dus zou het eigenlijk testen tegen beter weten in zijn, tenzij je het gevoel hebt zwanger te zijn en toch "gewoon' ongesteld te worden...

je zou de 1e niet zijn hoor (zegt ondergetekende uit ervaring) maar toch....

in 1e instantie mag je er toch van uit gaan dat je menstruatie er aan zit te komen....

succes

10. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Als je bloedverliest dan zou ik helemaal niet testen want dikke kans dus dat je dus ongi bent of gaat worden.
    Bloed hoort in principe niet bij een zwangerschap en zeker als het rond NOD komt, dan is dat GEEN goed teken. het spijt me.

11. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    het bloed is niet lichtroze meer maar rood en meer bloed..dus gewoon een ongi dus.. naja ben in ieder geval blij dat het niet te lang op zich laat wachten.. we gaan gewoon weer voor de volgende ronde.. Die testen bewaar ik nog wel ff voor de 2e ronde :) wel jammer..

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    succes volgende ronde

Deel Deze Pagina