Hey meiden, Ik moet dit gewoon ff van me afschrijven... In juli 2009 hebben mijn man en ik beslist om met de pil te stoppen en voor een kindje te gaan. Nu meer dan 2 jaar later nog steeds niet zwanger. Wel al een paar vmk's achter de rug en ook al heel veel teleurstellingen, maar toch bleven wij er in geloven. We zijn ook al naar de gyn geweest en er is niks mis met ons, enkel met onze leefwijze (te druk en te veel stress...) Dus de wijze raad van de gyn: probeer er minder mee bezig te zijn... jah wel makkelijk gezegd hoor. Maar goed deze maand heb ik echt heel erg hard mijn best gedaan om nergen op te letten dus ook niet tempen en geen ovutestjes... Nu dus weer dag 28 in de cyclus. Ik voel me niet anders als anders... Maar toch deze ochtend eens de temp genomen en die was 36.8 wat voor mij nog steeds hoog is op dag 28... Nu is het natuurlijk weer spannend afwachten en dat is best lastig...
Hoi, Ik ga voor jullie duimen dat het raak is! Ik kan niet met je meepraten. Ik ben pas begin okt gestopt met de pil, en als het goed is (of niet goed eigenlijk) is morgen mijn NOD. Ik weet mijn cyclus nog niet eens, dus is allemaal nog erg onduidelijk! Nogmaals ik ga duimen voor jullie!
Hai wat lastig hè dat wachten. Ik ben vanaf december bezig en dat vind ik al lang.. Nu al 11 dagen overtijd maar testjes steeds negatief, denk laat me dan maar ongi worden. Hoop voor jou het deze keer raak is spannend doeg
Als ik morgen nog niet ongesteld ben, dan ga ik een testje kopen en die dan pas dinsdag uitvoeren met ochtendurine.
Oh wat een ontzettend herkenbaar verhaal! Ik ben in augustus 2009 gestopt. Alle onderzoeken gehad (incl kijkoperatie) en 1x zwanger geweest (afgelopen juli) Ik zit nu ook te wachten op NOD, duurt bij nog een week. En iedereen maar zeggen "laat het los". Nou dat kan ik dus niet! Ik wil het zoooooo graag. Ik wil niks liever. En helemaal nu ik weet dat ik zwanger kán raken! Sterkte!
Helaas heel herkenbaar...gelukkig na 5 lange jaren alsnog gezegend met een gezonde dochter na een spontane zwangerschap. Nu proberen voor een 2de kindje ook alweer een jaar bezig..Het is zoooo moeilijk om het "los"te laten zo makkelijk gezegd door anderen maar het is haast niet te doen..elke maand die hoop weer en elke maand die teleurstelling weer..moedeloos wordt ik er soms van ..ik hoop dat jij en de andere bij wie het niet vanzelf sprekend gaat snel het geluk ook mogen meemaken! Heel veel suc6!!
Helaas hier ook herkenbaar, alleen was er bij ons wel een oorzaak ( man had weinig tot geen zaadcellen) Het heeft bij ons uiteindelijk 4 jaar geduurd waarvan 1,5 jaar mmm voordat we ons wondermeisje in ons armen konden sluiten en ik hoop dat die lange weg je bespaard blijft en nu (na ook al lange tijd) zwanger bent! Heel veel succes en ik duim voor je!
Lieve Yaraah.... dikke knuf voor je meis En ik duim dat t nu gewoon weer raak is maar dat t deze keer blijft plakken!
Vandaag temp nog steeds 36.8 maar geen symptomen van ongi of zwangerschap... Zou ik durven testje kopen? Ik durf niet te hopen.
Het zou zomaar mijn verhaal kunnen zijn!! Vanaf september 2009 gestopt met de pil, in januari 2011 een vmk, en na vele onderzoeken + kijkoperatie blijkt er ook bij ons niets aan de hand te zijn. Het maakt het alleen ontzettend frustrerend waarom het ons dan nog steeds niet gelukt is. Net als jij zit ik nu 1 week voor mijn NOD, dus ik duim met je mee!!!
Wat een bekend verhaal Yaraah..ook wij zijn al vanaf juli 2009 bezig..ben ook helemaal door de molen gehaald en niks mis, maar nog niet zwanger..wat duurt wachten dan lang he...
Temp vandaag gedaald naar 36.4. Dus ik vrees dat er niks anders op zit dan wachten op de ongi, ook al voel ik niet dat ze eraan komen
De ongi zijn idd gekomen. Maar nu weer iets vreemd aan de gang. Temp weer 36.8, rugpijn, opgezette buik, misselijk... Ik snap t niet goed meer...