Hallo dames, Sinds vrijdag voel ik me niet lekker. Het begon 's middags met duizelig worden, ontzettende hoofdpijn, dan warm dan koud en ik was erg moe. 's Avonds kreeg ik ineens en vrstopte neus, die zaterdagmorgen weer gevlogen was. Gisteren precies dezelfde kwaaltjes en af en toe vreemde misselijkheid. Ze beginnen van het ene op het andere moment en verdwijnen dan ook ineens weer. Het zou een griepje kunnen zijn, maar het voelt anders. Afgelopen maandag heb ik mijn eisprong gehad (en gevoeld) en volgens de kalender zou dan gisteren de innesteling geweest kunnen zijn. Zijn hier meiden die dit herkennen? Wie heeft zich tijdens de innesteling ook 'ziek' gevoeld?
@Chicken 1975: bedakt voor je reactie! Ik heb inmiddels via google het een en ander gevonden. Misschien dat anderen deze ervaring ook hebben? Dan hoor ik het graag!
Ik denk ook een griepje, her heerst weer. Sommige vrouwen kunnen wat last hebben van dingetjes rond eisprong, innesteling e.d. maar niet zo heftig als jij het beschrijft hoor. Althans, ik heb nog nooit iemand gehoord die een verstopte neus of een snotneus had vanwege een innesteling Extra vitamientjes nemen, lekker warm kleden en hopen dat het niet terugkomt! succes en beterschap
Bedakt voor jullie reacties! Ik kan ook pas volgende week testen.. We wachten het af. Ik voeel me inmiddels veel beter. Heb nog wel af en toe hoofdpijn en steken in de buik. We zullen het zien! @ Kimmeding: We kunnen rond dezelfde tijd testen.. spannend zeg!
Hoi, Ik heb het wel gehad achteraf gezien. Ik voelde me echt slecht. Verkouden, koortsuitslag, koud/warm, spierpijn en soort van buikgriep. Achteraf bleek dat rond de tijd van innestelen te zijn geweest. Toeval ?
@sprits: Fijn om te lezen dat er iemand ervaring mee heeft. Via google had ik al het een en ander gelezen. Super bedankt voor je reactie! Een griep voelt heel anders... Maar goed, nog even afwachten en wie weet lag het allemaal wel aan de innesteling..
Afgelopen zaterdag had ik mijn eisprong volgens mijn ovu-testen. Afgelopen nacht was ik ineens heel misselijk. Ik dacht aan iets wat ik gegeten had (heb vaak rommelige darmen), maar nu ik dit topic zie, vraag ik me af of hetiets met de innesteling te maken zou kunnen hebben. Het lijkt me hier op zich nog wat vroeg voor, maar gecombineerd met wat steekjes/krampjes gister overdag en een wat ander gevoel in mijn borsten als ik er aan zit, voel ik me wel anders dan meestal. Vermoedelijk wil ik het te graag, maar zou het misschien kunnen?