zooo herkenbaar hier zit er tussen 1 en 2 16maand en gaat er tussen 2 en 3 opok 16 maand zitten eelijk ? hets is soms zwaar maar zoooooooooo leuk !!
Ik heb gebabbeld en wij gaan voor nr 2 vanaf december/januari, even kijken hoe m'n cyclus loopt Stel dat het gelijk raak is, kleine kans, zou ze 17 mnd zijn als de kleine komt.. Is druk maar wel te doen dus helemaal happy! Als het dan wat langer duurt geeft het ook niet..
Hmmmzit wel iets in natuurlijk, maar die mannen vergeten vaak dat er zowieso nog 9 maanden tussen zitten en dan alles veeeel anders kan zijn! Ik ga voor je duimen! Mijn man weet hoe graag ik het wil.. We hebben een hele slechte start gehad met ons dochtertje door een helse bevalling, kraamtijd en eerste 3 maanden ivm KMA, hij heeft nog even nodig om bij te komen. Ook qua mijn gezondheid moet er eerst nog wat verbeteren. Maar hoop dat we begin van t nieuwe jaar alles klaar hebben om van start te gaan!
valt opzich nog mee hoor , alleen nu word het soms wat zwaarder door bi etc , vond het eigenlijk in begin niet zwaar maar goed iedereen ervaart het anders natuurlijk
Nou hier rommelt het nu ook! We waren van plan om eigenlijk november te beginnen voor een brusje. Maar die hebben we een maand vervroegt. Hoe vaak is het namelijk de 1e keer raak?? Als het zo is zal ons 2e wondertje ook in dezelfde tijd geboren worden als onze zoon. Dan zit er 2 jaar tussen en ik vind dat wel een mooie leeftijd. Moet zeggen als het aan mijn man had gelegen dan waren we nu al een tijdje bezig voor een 2e hihi. Nog een maandje wachten, ben net begonnen met foliumzuur slikken.
grappig dat het bij jullie andersom is, het mannetje wil eerder dan het vrouwtje Spannend hoor! Oktober is al bijna! Vorige zwangerschap kwam na 1,5 jaar omdat ik geen eisprong had, en een zwaar onregelmatige cyclus. Nu zit ik alweer op CD 49.. had zo gehoopt dat mijn lichaam "gereset" zou zijn, maar doet het nog steeds niet zoals ze het zou moeten doen.. Maarja, moet nog even geduld hebben, en het aankijken..
Lange CD heb je dan kzh. Pff maakt het er ook niet makkelijker op. De mijne is zeer regelmatig. Idd oktober is al snel hihi. Ik was in ronde 2 de vorige keer zwanger ben benieuwd hoe snel het deze keer gaat.
langste cyclus heeft rond de 100 dagen geduurd, dus ben benieuwd waar dit heen gaat! fijn dat het vorige keer zo snel gegaan is, hopelijk ditmaal ook!
Vorige keer clomid gehad. Wel bijzonder, ik zou die cylus afbreken met duphaston omdat er op CD 17 o.i.d nog niks gegroeid was dus de cyclus erop zou ik een hogere dosis clomid slikken. maar ik was eigenwijs en ging tempen en vond toch nog ergens een ei en toen was het raak..
Nou dan ben ik een grote uitzondering. Moet er echt niet aan denken om wéér die 1e maanden te moeten doorstaan. Ondanks dat we echt geen huilbaby hadden vond ik het heel erg pittig allemaal,toch het huilen en niet weten waarom en de slapeloze slopende nachten.. Vanaf dat ze een week of 10 was ging het allemaal een stuk gemakkelijker en begon ik pas echt op een roze wolk te zitten. Ik ben heel blij met mijn dochter, maar de gedachte aan nog een keer jaagt me angst aan haha. Komt ook nog eens bij dat wij naar het buitenland moeten ervoor...
oh ik kan me daar heel makkelijk overheen zetten.. Mijn bevalling duurde volgens mij 37 uur, met vaccuum en uiteindelijk O.K. omdat placenta niet mee wilde. Daarna 3 maanden krijsend kleintje door verborgen reflux/koemelkallergie. Maar echt, ik heb het er allemaal voor over.. Maar, snap goed dat als je zoveel gedoe hebt om zwanger te worden je er niet zo'n trek in hebt! Waarom moest je daarvoor eigenlijk naar spanje?
Daar zou ik toch goed chagrijnig van worden! Ik had vandaag een positieve ovutest en dat betekend de eerste cyclus na bevalling en 1,5 pilstrip ong 38 dagen duurt, vind het prima! Als het zo blijft..
Tja sommige vergeten dat te slikken en het schijnt zo erg belangrijk in het begin te zijn. Dus ik slik het alweer trouw!