Wachten is moeilijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zijvandehoek, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jeetje. Ik kan gewoon niet wachten totdat het morgen is.
    En zodra het morgen is, kan ik niet wachten tot de volgende dag.
    Maar als de dag des testen komt, denk ik dat het toch een teleurstelling gaat worden.
    Waar wacht je in godsnaam dan nog op.

Ik heb veel afleiding, maar mijn hoofd blijft gaan en de wc ook,
    om te checken of ik al rood in aantocht zie.

Wat is wachten toch een KUTklus.

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oeh... nog 3 dagen hiero! Ohhhhh.... het duurt zo lang!

Ennuh.... Zij van de hoek...je kunt het hoor!! Niet zo'n slappeling als ik zijn hoor!

Groetjes Cyntje78

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jij nog 2 dagen!
    En Zij van de hoek nog 4!

En och zoals ergens anders al aangegeven, heb ik ook al getest.
    Ik heb er voor elke dag ééntje. YEP ik heb er aan toe gegeven...:p
    Gelukkig is mijn temp vanmorgen weer 2 puntjes gestegen.
    Dát is in ieder geval al een pluspunt.

Op naar morgen ochtend ... wachten en wachten en wachten.
    Laat het ut waard zijn geweest!

4. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Zijvandehoek,en Cynthje78:)
    Wat ontzettend spannend voor jullie.
    En wat is wachten erg lastig he?

Ik heb een onregelmatige cyclus van 34,35.40 dagen en zit nu op dag 45 en een test op vrijdag 4sept gedaan van predictor en die gaf een streepje en ook een kruitvat gaf geen wit vlakje maar een gek streepje,en daarna nog meer testen gedaan en die gaven negatief aan en ook bij de huisarts gaf het negatief aan:(
    Nu dit weekend dacht echt haaaa ik word ongesteld maar niet waar
    niks te zien en vanmorgen een paar steken in mijn borst en dat heb ik ook nooit gehad.
    (Mijn man is vorig jaar oktober gesteriliseerd)dus kan ik helemaal niet zwanger zijn,maar dit is wel vreemd vinden jullie niet.
    Wachten duurd lang en ik ga as donderdag weer een kruitvat test doen smorgens en wachten ja dat is niet fijn.
    Heel veel succes met het zwanger worden en hebben jullie al kwaaltjes wat verdacht is?
    Ik ga bij jullie elke dag mee lezen en ga voor jullie duimen.
    Groetjes van essie:)

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Essie,

Wat spannend voor je zeg, én donderdag is zo dichtbij, maar als je moet wachten dan duurt het heeeel lang!

Wat vervelend dat je zo'n lange cyclus hebt. Als nu blijkt dat je zwanger bent, ben je dan blij (aangezien je man gesteriliseerd is)?

Ik lees her en der, dat de predictor niet altijd goed werkt.
    Ikzelf heb er vorig jaar geen probleem mee gehad, en die afbreek predictor is handig om te bewaren.
    De KV test van 2 voor 5 zijn zeker oke!

Kwaaltjes: Tja, ik ben daar zeer voorzichtig in. Ze lijken zo op elkaar. Ook zal mijn lijf iets anders kunnen reageren/aanvoelen, omdat ik vorig jaar een keizersnede heb gehad.
    (Sinterklaas is vorig jaar opnieuw geboren, hij heeft alleen nog geen baard :p en gelukkig ook geen mijter en rode cape ;)).
    Ik voel wel allerlei bezigheden en ik hoop dat het te maken heeft met een goede innesteling. Ik ben ook heul heul moe, maar ik heb natuurlijk ook een zoontje van 9mnd en die vraagt ook best wat aandacht.
    Toch voelt de vermoeidheid anders, maar ik ben voorzichtig.
    We gaan het zien.
    O, ja. Ik heb ook last van het zuur, maar dat is volgens mij pas wat later in een zwangerschap normaal.

Eerst een + test en dan moet het + blijven! ;)

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja wachten... niemand doet het graag.

Hier nog 6 dagen te gaan, maar voel nog niks dus vrees dat het niets zal zijn ook.

7. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Zijvanderhoek:)
    Wanneer ga jij testen?
    Ik had vanmorgen een krvat test liggen maar geeft niks geen streepje aan.:(
    Ik snap er niks van hoor van die menstruatie van mij.
    Als blijkt dat er stiekum toch een klein wondertje in mij groeit ga ik er alles aan doen om het te houden,want dit zou echt een groot wonder zijn.:)En het zou dan mijn 4de wondertje zijn.Ik heb al twee heerlijke meiden van 7 en 5 jaar en een jongentje van 2 en half jaar,en de jongste zit nog niet op school dus hij geeft me ook genoeg afleiding gelukkig.
    Gisteren was ik dus missellijk de hele middag en gelukkig had ik wel afleiding dat scheelt.
    Maar ik ben zo benieuwd wat er aan de hand is in mijn lijf.:(
    Ik ga straks bij de apotheek twee andere testen halen en als ik dan nog niet ongi ben ga ik eind volgende week weer naar mijn huisarts en laat ik mijn menstruatie opwekken.

Ik ga voor jullie heel hard duimen dat jullie gauw een posi test in jullie handen mogen hebben.
    Groetjes van Essie.:)
    P.S ik hou jullie op de hoogte.

8. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Pfff....wachten is erg moeilijk ja!! Ik moet nog 6 dagen en heb alle tekenen van het zwanger zijn. Maar uiteraard blijven de testen tot nu natuurlijk negatief kan ook niet anders.

Weten jullie eigenlijk of de vroege testen goed zijn heb gelezen dat je dan 6 en 5 dagen voor nod kan testen?

Liefs Vonnir

9. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Tja, het blijkt maar weer hoe moeilijk het is om te wachten.
    Ik moet beter mijn eigen banner lezen.

18 september kan ik een thuistest proberen!
    Maar de echte test datum is 21 septemberrrrr;);):p:$

Ik ben een echte Hollandse dame he, die houden niet zo van eerst alles goed doorlezen.....:p

Op naar donderdag, BUT eigenlijk zondag dus :D

10. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Je kan beter tot de dag wachten tot het zover is, dan ben je veel zekerder van je zaak. Er kan tot je NOD nog heeeel veel fout gaan, dus als je nu positief zou testen, hoeft het nog niet te betekenen dat het zo blijft.
    Ook ik test hoor, maar ik houd in mijn achterhoofd dat de daadwerkelijke testdag en daarna het echte testwerk is!

Het wordt veel afgeraden, helemaal de vroege testen. Ook door de artsen.

Dus NIET doen.

Sterkte met WACHTEN :p;):$;)

11. vonnie30

vonnie30 Actief lid

16 jul 2009
    240
    0
    0
    Dank je wel zijvandehoe!!:p maar is zo moeilijk moet nog 6 hele dagen :$ en me borsten beginnen echt nu toch wel pijn te doen.

Liefs Vonnie

12. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    :)Hoi Zijvandehoek.
    Ik zit eigenlijk ergens mee,zou die test van Predictor miss een innesteling aangevoeld hebben en daarom zo vroeg een positest
    hebben kunnen geven of is dat weer niet waar?
    Ik zit echt aan alles te denken waarom die test bij mij aangaf een positief en ook de kruitvat test van 2 voor 5euro verkleurde die dag bij mij en nu zijn ze allemaal spierwit.
    Echt heel erg vreemd.
    En mijn ongi is nog steeds nergens te bekennen.
    Wel afgelopen weekend last van kwaaltjes buikpijn etc gehad maar geen bloed of slijm te bekennen.
    Ik hoop dat iemand iets hierover weet.
    Groetjes essie:)

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zijvandehoek,

hoe gaat het met wachten meid? ;)
    Al donderdag vandaag!:)

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nee nee nee zijvandehoek!!! je gaat lekker mee met ons de 22e testen,zodat er 7 dames op posi kunne en niet 6... Dat zijn ook nog maar 5 dagen hoor :p

15. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

wachten wachten wachten ...

pffff kan er over mee praten, ik ben nu als mijn cyclus 28 dagen is 2 dagen overtijd en we hebben een positieve predictor en een vage seni (hele vage) ik weet het niet meer ... heb krampjes en het is net alsof mijn s. lippen samen trekken :$( het voeld gewoon alsof ik ala minuut ongesteld moet worden, maar heb ook pijnelijke borsten misselijk moe rommelene darmen diaree obstipatie blablabla we wachten af!

16. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Lieve Essie,
    Ik kan je geen antwoord geven op deze vraag.
    Het enige wat ik kan zeggen, dat de predictor vaak als onbetrouwbaar wordt beschouwd.
    Ben jij net gestopt met de pil?
    Zo ja, ben je dan niet aan het ontpillen!?

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Weet het Vonnie, ik ben zelf zo ONWIJS ongeduldig vandaar deze topic :p:p:p

18. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    raar eigenlijk toch want 7 jaar geleden was het 1 van de allerbetrouwbaarste testen.. Als je zo'n test mee nam naar de dr hoefde je niet nog eens te testen.
    Wat zou er dan veranderd zijn??

19. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Jep ik weet het, maar ik had mijn eigen banner verkeerd gelezen. Ik kan over nog 1 dag PROBEREN een thuistest te doen.
    En het beste is te wachten tot 21 september.

Echter begin ik er nu steeds meer aan te denken, omdat mijn cyclus veel langer is dan normaal, dat ik niet zwanger ben, maar dat mijn lijf op zoek is naar de juiste cyclus na de curettage.:(
    NATUURLIJK hoop ik dat ik het aan het verkeerde eind heb, wat betreft de laatste opmerking :D

Én ja, ik heb alweer getest vandaag en: TOTAAL MAAR DAN OOK TOTAAL GEEN TWEEDE STREEP ;)
    Goed gehumeurd, maar de wanhoop nabij...:p
    IK HAAT WACHTEN :x :(

20. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Hoi Petatje,
    Ik ben al gezwicht hoor. Ik heb het niet in de hand ;);)
    Ik kan wel doen alsof ik wacht tot de 22e, but dan zou ik liegen.
    Én dáár houd Zij van den hoek niet van....

Hoe is het met jou patatje?

Deel Deze Pagina