pfffffffff ben ook aan het w88 heb op me nod negatief getest en durf nu niet meer te testenmaar nog geen ongi te bekennen word gekvan het w88 maar jah wat moeten we anders je kan niets he liefs trotse moeder
had de ha gebeld gisteren en die zei dat ik het moest afw88 tot volgende week en anders even terugbellen wil gewoon weten waar ik aan toe ben nu weet je niks liefs
hoi hoi ik denk dat ik ook naar de volgende ronde zal mogen gaan. temp is gezakt en heb ongi krampjes.
heb wel al een week van die ongi krampjes niet de hele dag maar af en toe en trekt dan naar me rug rechts onder. pfffffff maak mezelf knettergek geloof ik liefs
Tja, zitten weer in de volgende ronde. De ronde van oktober. Toch gaan we vrolijk verder. De klok ... tikt ondertussen wel door.. Ik kan nu wel mijn tempkaart van begin tot ... invullen en dat geeft mij nog een beter beeld van mijn eigen lichaam. HOOP IK. Liefs, Zij van den Hoek
ja ik heb last van misselijkheid en heb dus ongikrampjes maar niet zoals anders, ergens wil ik hopen dat de ongi niet doorzetten, maar ja ik kan niet naast mijn temp kijken.
ooo... zo herkenbaar...ergens denk ik steeds bij het afvegen..ik ben vast ongesteld, maar dat is nog wel te vroeg... ben het ook nog steeds niet, maar het voelt wel alsof het er aan komt...
Ik voelde het aan dat ik waarschijnlijk ongesteld zou gaan worden, door o.a. die ijs koude voeten. Toch de ochtend nog geen ongesteldheid te zien en ik durfde het in mijn agenda neer te zetten: "Nog geen bloed gesignaleerd"! Ik ging naar de wc, veegde af en .... daar was het roze... Nu is het wachten op het ophouden van de menstruatie. Hoeveel dagen dit keer???? We wachten rustig af.
sorry lees het nu pas. Heb last van winderigheid en een hele dikke puist op men kin. Heb dze morgend een inie minie klein veegje bruin op men papiertje en in men inlegkruisje. Heb ik nog nooit gehad voor men ongi. Meestal pas de laatste dag van men ongi...afWACHTEN dus
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw. Moet vandaag ongesteld worden, heb wel buikpijn enzo. Wachten af... Liefs Monique. Weet iemand waarom de bannner het niet doet?
had zo'n 12 dagen geleden ongi moeten worden....dus het wachten daarop duurt nu wel lang...laat het nu maar komen testen zijn toch negatief.