Vandaag dus dag 9 van de cyclus. Vandaag ovulatietest gedaan. Deze geeft de controle streep vet, maar ook een vage test streep. Dan zit waarschijnlijk mijn ovulatie er aan te komen toch? Als ik die ovu-s moet geloven. Vorige cyclus had ik almaar één controle streep en dag 19 pas twee strepen. De test streep was ook vaag,maar 's avonds werd deze donkerder en de dag daarna waren controle en teststreep vet. Maarja, dag 9 of 19, das nogal een verschil. Maarja, wie zegt dat het niet zou kunnen. Mensen met deze zelfde ervaring? en met een goede afloop? Reageer plies.
Ik begon ook met een licht streepie, en wel elke dag duidelijker Dus lekker klussen meid, en door blijven testen
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus je kunt gedurende je hele cyclus een licht streepje hebben. Dit hoeft niet persé te betekenen dat je eisprong in aantocht is. Ik zou gewoon doortesten, de streep wordt vanzelf donkerder.
idd even afwachten en blijven testen, kan wel dagen licht blijven voor de piek is bereikt. Maar bij onregelmatig cyclus kan het zeker zijn dat de piek nu eerder is.Succes!
Dank jullie dames, dat zij fijne en duidelijke reacties. Het blijft wat dat betreft altijd dat het om geduld gaat én geluk! Ben benieuwd hoor. Yep. Dat wordt vanavond klussen. Ik heb mijn Hijvandehoe ingelicht dat hij aan de gang moet vanaaf. Zijn antwoord: je lijkt wel een attractie: een schiet 'm raak tent. Hahaha
hehe men mannetje heeft hier zelf beslist dat we vanaf nu elke dag of toch om de dag gaan klussen want nu wilt hij toch echt papa worden ze ze kunnen toch zo lief/schattig zijn he
Had vandaag al wat pijntjes in mijn buik. Echt van die eierstok pijntjes. Ga ik naar de wc ... spotting. Ja hoor begin ik weer tussendoor te spotten.... pfff. Wat is dat nu weer?
Hee dames, Over de ovu-testen. Ik ben nogal een control-freak en in de 3e ronde of zo ben ik met ovulatietesten begonnen. De ene ronde werden deze wel positief, de andere weer niet. Er was geen peil op te trekken ondanks dat mijn cyclus erg regelmatig was. Ik werd er superonzeker van en was bang dat ik misschien niet elke maand een eisprong had. Anyway, zoals jullie zien ben ik zwanger. De winnende ronde (nummer 6) had ik wederom m'n ei niet gevonden (ondanks 2 keer per dag testen) maarrrrr....voor de zekerheid klusten we vanaf dag 10 om de dag tot en met dag 22 of zo iets. En raak!! Bleek achteraf deze ronde pas m'n eisprong op dag 19 of 20 te hebben gehad terwijl ie eerdere keren keurig op dag 14 viel. dus..ik wil er maar mee zeggen; het was in mijn geval verstandiger/makkelijker/goedkoper om 'gewoon' een dag of 10 regelmatig te klussen, dan - al plassend over staafjes - me helemaal gek te draaien over de kleur/dikte/breedte van de streepjes. Heel veel succes allemaal en hou hoop! x
ZvdH, kijk eens bij tempkaartjes op 23 september, zie je een afbeeldingslink van mijn ovutesten. Hij moet echt dik zijn die teststreep, dan volgt binnen ongeveer 24-48 uur je eisprong. Kan dus best dag 19 worden.....hopelijk wat eerder!